Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lidl“ parduotuvių tinklo atėjimo į Lietuvos rinką aludariai nebijo

Šią vasarą laukiamas prekybos tinklo „Lidl“ atėjimas, gamintojų prognozėmis, 2015 metai įtakos alaus rinkai neturės, esą „Lidl“ pradės veikti rudeniop, kai alaus sezono įkarštis jau bus besibaigiąs. Aludariai taip pat tikina, kad „Lidl“ su jais dėl alaus tiekimo nesitarė, tad spręsti, kokia bus šio tinklo „alaus politika“ Lietuvoje, anot jų, dar anksti, rašo „Verslo žinios“.
„Švyturio“ gamykla planuoja milijonines investicijas į daryklą Klaipėdoje.
„Švyturio“ gamykla planuoja milijonines investicijas į daryklą Klaipėdoje. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

„Gubernijos“ valdybos pirmininkas Romualdas Dunauskas mano, kad prekybininkų spaudimas gamintojams mažinti kainas jau dabar yra didžiulis. Jo nuomone, „Lidl“ Lietuvos alaus rinkai, daryklų rezultatams didesnės įtakos nepadarys.

„Lidl“ atėjimo prekybos rinka dekoncentruojama, nes joje atsiranda dar vienas dalyvis. Tai yra pozityvu. Kita vertus, kalbos, kad „Lidl“ turi būti kainų nuolaidų lyderis, velia kitus prekybos rinkos narius į kainų karus. O kainų karuose laimėtojų pagal apyvartą ar pelną nebūna“, – dienraščiui sakė „Švyturys-Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų