„Maxima grupės“ apyvarta Lietuvoje mažėjo

Prekybos tinklus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje valdančios „Maxima grupės“ konsoliduota mažmeninė apyvarta pernai ūgtelėjo 0,2 proc. iki  2,684 mlrd. eurų be PVM.
„Maxima“ Žvėryne
„Maxima“ Žvėryne / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Lietuvoje grupės mažmeninė apyvarta pernai sumenko 2,1 proc. iki 1,413 mlrd. eurų, teigiama „Maximos grupės“ pranešime.

„2016 metais Baltijos šalyse sparčiai augo prekybos vietų ir prekybos ploto skaičius, ypač šis augimas buvo pastebimas Lietuvos rinkoje. Tuo tarpu demografinės tendencijos Baltijos šalyse rodo neigiamą perspektyvą, nes gyventojų skaičius ir toliau mažėja. Visa tai turi tiesioginės įtakos „Maxima grupės“ verslo rezultatams“, – pranešime sakė bendrovės vadovas Robertas Čipkus.

„Maximos grupės“ mažmeninė apyvarta Latvijoje pernai padidėjo 1,9 proc. iki 689,3 mln. eurų, Estijoje – 1,2 proc. iki 446 mln. eurų, Bulgarijoje – 22,1 proc. iki 88,4 mln. eurų, Lenkijoje – 6,1 proc. iki 47,5 mln. eurų. „Maximos grupės“ teigimu, spartų apyvartos augimą Bulgarijoje lėmė tinklo plėtra – bendrovė įsigijo, pertvarkė ir metų pabaigoje atidarė 14 naujų parduotuvių.

Anot R.Čipkaus, šiemet konkurencija dar labiau stiprės, tačiau įmonė tikisi subalansuotos plėtros.

„Maxima grupė“ yra 2007 metais įsteigta kontroliuojančioji bendrovė, valdanti mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje. Jose 2016 m. pabaigoje veikė 557 parduotuvės: Lietuvoje – 241, Latvijoje – 151, Estijoje – 74, Bulgarijoje – 61, Lenkijoje – 30.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis