Šis pareiškimas nuskambėjo „Peugeot Citroen“ konkurentui „Volkswagen“ kenčiant nuo neseniai įvykusio dyzelinių variklių taršos testų klastojimo skandalo, rašo naujienų svetainė bloomberg.com.
„Peugeot Citroen“ atstovai pažadėjo, kad bus publikuoti nepriklausomų ekspertų atlikti šių automobilių su dyzeliniais varikliais testų rezultatai.
Prancūzijos automobilių gamintoja, esanti antra pagal dydį Europoje, tikino, kad į savo dyzelinius variklius turinčius automobilius niekada nediegė programinės įrangos, kuri būtų aktyvuojama atliekant taršos testus.
„Peugeot“ yra smarkiai priklausoma nuo dyzeliu varomų automobilių sėkmės, ypač Europos rinkoje. Apie 60 proc. Europoje ir 42 proc. pasaulyje šių metų pirmąjį pusmetį parduotų bendrovės automobilių turėjo dyzelinius variklius.
Prancūzijos automobilių koncernas pirmadienį paskelbė, kad šių metų trečiąjį ketvirtį pajamos išaugo 3,2 proc. ir pasiekė 12,4 mlrd. eurų.
Norėdama padidinti pardavimų skaičių už Europos ribų „Peugeot“ bendradarbiauja su Kinijos automobilių gamintoju „Dongfeng Motor Corp.“.