Kaip SEB rašo klientams siųstame laiške, sukčiai el. laiškuose ragina prisijungti prie „profilio“ ir peržiūrėti „naujus kainoraščius“.
„Sukčiai taip pat tobulėja ir seka bankų naujienas – iš tiesų neseniai įsigaliojo atnaujinti SEB banko paslaugų ir operacijų kainynai bei paslaugų planai, taip pat atnaujinome ir mobiliąją programėlę.
Todėl iš pirmo žvilgsnio laiškas gali atrodyti tikras ir nesuklastotas – laiške klaidų yra nedaug, jo išdėstymas panašus į tą, kurį naudojame mes“, – rašo SEB bankas.
Daugiau apie atnaujintą SEB banko kainodarą galite skaityti čia: Norite išsigryninti pinigų bankomate? Nuo šiol dalis vieno banko klientų už tai mokės brangiau
Visgi yra būdų įžvelgti, kad tai – sukčių darbas.
Vienas iš jų – nors ir laiško siuntėjo vardas yra info@seb.lt, siuntėjo vardas yra apgavikiškas.
SEB bankas taip pat priminė, jog SMS ir el. laiškuose jis niekada nesiunčia nuorodų, kuriose prašoma klientų prisijungti prie interneto banko ar kitos aplinkos, įvedant savo duomenis ir / ar PIN kodus.
SEB bankas ragina, kilus įtarimams dėl netikrų interneto svetainių, įtartinų nuorodų, fiktyvių el. laiškų ar SMS žinučių, pranešti apie juos Nacionaliniam kibernetinio saugumo centrui (cert@nksc.lt), kreiptis į policiją telefonu 112 ar per „Virtualų patrulį“ socialiniame tinkle „Facebook“ arba el. paštu virtualus.patrulis@policija.lt.