„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
07 30

Sparčiai populiarėjanti pigių prekių iš Kinijos platforma „Temu“ susiduria su naujais iššūkiais

Visi, kurie naudojasi internetu, tikriausiai yra girdėję apie internetinės prekybos platformą „Temu“. Reklamos, raginimai „apsipirkti kaip milijardieriui“ ir specialūs pasiūlymai naujiems pirkėjams. Tai leido prekybos platformai atsiriekti didelę rinkos dalį, tačiau ne viskas – rožėmis klota.
Internetinė parduotuvė „Temu“
Internetinė parduotuvė „Temu“ / Shutterstock nuotr.

Palyginti nauja prekybos platforma „Temu“ savo augimo kelyje susiduria su įvairiomis problemomis. Didelių iššūkių, su kuriais susiduria pigių prekių iš Kinijos platforma, sąrašas gana ilgas.

Visų pirma, Vakarų šalys nerimavo, kad bendrovė mažas kainas naudoja kaip jauką, siekdama išvilioti naudotojų duomenis. Norėdama nutraukti kalbas apie galimą Kinijos vyriausybės dalyvavimą šioje veikloje „Temu“ savininkė „PDD Holdings“ perkėlė savo būstinę į Airiją, o „Temu“ – į Bostoną. Tai išsprendė nemažai problemų, tačiau dabar dėmesį patraukė kitos.

Shutterstock nuotr./Internetinė parduotuvė „Temu“
Shutterstock nuotr./Internetinė parduotuvė „Temu“

Vartotojus „Temu“ reklamos persekioja visur. Ne išimtis buvo ir didžiausias JAV sporto renginys „Superbowl“: kelis kartus per jį žiūrovai savo televizorių ekranuose išvydo raginimą „apsipirkti kaip milijardieriui“. Vien praėjusiais metais „Temu“ rinkodarai išleido 1,57 mlrd. eurų. JAV investicinis bankas „JPMorgan Chase“ prognozuoja, kad šiais metais „Temu“ rinkodarai ir reklamai išleis apie 2,77 milijardo dolerių.„Temu“ nuo 2022 m. rudens greitai tapo daugiausiai parsisiunčiama programėle JAV, Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje.

Įdomu tai, kad programėlė ypač populiari tarp vyresnio amžiaus vartotojų (55+). Tiek JAV, tiek Jungtinės Karalystės rinkoje vyresni nei 55 metų vartotojai yra pagrindinė klientų grupė.

Elektronika, nesaugūs žaislai ir klastotės

Skirtingai nei „Amazon“, Vokietijos „Zalando“ ir kitos internetinės parduotuvės, „Temu“ pašalina tarpininkus ir leidžia pirkėjams tiesiogiai susisiekti su gamintojais Kinijoje. Labai dažnai prekės pirkėjams pristatomos iš Kinijos gamyklų arba sandėlių.

El. parduotuvė Zalando
El. parduotuvė Zalando

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau