Bendrovė pranešė, kad alaus ir kitų gėrimų pardavimai pernai išaugo 6,8 proc. iki 185,1 mln. litrų.
„Tai yra geras skaičius ir labai netgi geras. Deja, pelnai išliko tiek patys arbai net šiek tiek mažesni, nes auginant apyvartą kaštai vis tiek augo ir neleido uždirbti daugiau pelno“, – antradienį spaudos konferencijoje sakė „Švyturio-Utenos“ alaus vadovas Rolandas Viršilas.
Pasak jo, įmonės grynasis pelnas per metus išaugo 1 proc. iki 10,3 mln. eurų. Šiemet įmonės apyvarta, pasak R.Viršilo, turėtų augti apie 5 procentus.
„Siekiame išlaikyti rinkos dalis, neturime uždavinių padidinti rinkos dalis, tad apyvarta padidės nežymiai. Norime padidinti eksporto dalis, o įmonės apyvarta turėtų augti apie 5 proc.“, – sakė R.Viršilas.
Tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, pernai alaus rinka šalyje padidėjo 5,3 procento. Alaus pardavimai skardinėse sudarė 36,7 proc. visos rinkos, stikliniuose buteliuose – 18,4 proc., PET pakuotėje – 44,9 procento.
R.Viršilo teigimu, šiemet alaus rinka šalyje turėtų išaugti 1,1 proc., o spartesnį augimą pristabdys nuo kovo 1 dienos padidėjęs akcizas.
Įmonės alaus ir kitų gėrimų eksportas per metus išaugo 39 proc. iki 49,45 mln. litrų.
„Švyturys-Utenos alus holding“ valdo 99,3 proc. įmonės „Švyturys-Utenos alus“ akcijų.