„Virtuvės mitų griovėjai“ dirbs su „Lidl“

Maisto reklamos agentūrą sukūrę „Virtuvės mitų griovėjai“ pradėjo bendradarbiauti su prekybos tinklu „Lidl“, skelbiama pranešime spaudai. Pirmasis darbas – netrukus dienos šviesą išvysiantis „Lidl“ prekių katalogas.
Alfas Ivanauskas
Alfas Ivanauskas / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Įmonės „Virtuvės mitų griovėjai“ vadovas Alfas Ivanauskas pabrėžia, kad visada siekia dirbti su klientais, vertinančiais išskirtinumą ir pasiruošusiais priimti inovatyvius bei originalius sprendimus.

„Džiaugiamės galėdami būti istorinio momento prekybos rinkoje dalimi ir suprantame, kad pristatyti naują rinkos žaidėją yra nemažas iššūkis. Nuo pat pradžių mane sužavėjo bendrovės „Lidl“ požiūris, inovatyvūs sprendimai ir tarptautine patirtimi paremta drąsa.

Džiaugiuosi, kad „Lidl“ patiko mūsų idėjos, ir esu tikras, kad jos pradės naują maisto pateikimo vartotojui etapą – drauge sugriausime ne vieną kulinarinį mitą“, – sako A. Ivanauskas.

„Pradėjome bendradarbiauti su VMG komanda, nes tiek mes, tiek jie nebijo iššūkių ir visada siekia aukščiausios kokybės“, – teigia Agnė Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

Pirmasis „Virtuvės mitų griovėjų“ ir „Lidl“ darbas – netrukus dienos šviesą išvysiantis „Lidl“ prekių katalogas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų