Kinijos korporacija CMG žengia į Lietuvą: Klaipėdoje investuos į logistikos parką

Premjeras Algirdas Butkevičius darbo vizito Kinijoje metu susitiko su šios šalies pramoninės korporacijos „China Merchants Group“ (CMG) vadovybe. Susitikimo metu buvo pasirašyti susitarimai tarp Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos ir CMG, taip pat Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir CMG.
Pinigai
Pinigai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Džiaugiuosi CMG ketinimais plėsti savo veiklą  Lietuvoje“, – pranešime spaudai cituojamas Lietuvos Vyriausybės vadovas. Jis pasveikino šios korporacijos planus įsteigti Klaipėdoje Kinijos gamintojų logistikos parką, investuoti į Klaipėdos jūrų uostą ir tapti vieno iš terminalų valdytoja ir potencialia tolesnės uosto plėtros partnere.

„Lietuva ir Kinija turi daug galimybių gerinti dvišalius ekonominius ir prekybos santykius, todėl pasirašyti susitarimai tarp CMG ir Lietuvos įmonių yra dar vienas žingsnis siekiant sustiprinti  strateginę partnerystę“, – sakė Lietuvos premjeras.

Vyriausybės vadovas A.Butkevičius taip pat pažymėjo, kad Lietuva yra pasirengusi teikti visokeriopą pagalbą, reikalingą CMG kompanijos investicijų pritraukimui į Lietuvą.

„Siekiant užtikrinti sėkmingą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir CMG bendradarbiavimą bus parengtas planas. Jį rengs specialiai tam sudaryta komisija, analogiška Suskystintų gamtinių dujų terminalo projekto įgyvendinimo komisijai“, – teigė Ministras Pirmininkas.

1872 metais įkurta CMG užsiima transportavimo ir susijusios infrastruktūros, finansinių investicijų ir jų valdymo, nekilnojamojo turto plėtros ir įmonių valdymo veiklomis Kinijoje ir tarptautiniu mastu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis