Kaip rašo dailymail.co.uk, dėl pastarųjų įmonių plėtros ilgą laiką Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos rinkoje veikiantys tinklai „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury's“ bei „Morrisons“ buvo priversti mažinti produktų kainas ir apkarpyti išlaidas.
Naujausias Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas, kuriame buvo atsižvelgta į maisto kainų augimą pastaraisiais dešimtmečiais, atskleidė, kad žemomis kainomis garsėjančių prekybos tinklų atėjimas į rinką lėmė 400 svarų mažesnes metines išlaidas maistui kiekvienam Didžiosios Britanijos namų ūkiui.
Taip pat paaiškėjo, kad per pastaruosius metus tokių vaisių ir daržovių kaip brokoliai, svogūnai, bananai ir paprikos kainos smuko daugiau nei 15 proc.
Pastebima, jog dėl suintensyvėjusios konkurencijos mažmeninės prekybos tinklai Didžiojoje Britanijoje pastaruoju metu siūlo mažiau akcijų, bet orientuojasi į paprasčiausią produktų kainų mažinimą.
Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, beveik pusė britų namų ūkių žemų kainų parduotuvėse apsiperka bent kartą per mėnesį – dar prieš dvejus metus šis rodiklis siekė 40 proc.