Apie 17 val. į 15min kreipėsi skaitytojai, pastebėję, kad neveikia SEB banko tinklalapis ir mobilioji programėlė.
SEB bankas feisbuke netrukus pranešė, kad net nėra galimybės jiems paskambinti.
„Informuojame, kad šiuo metu nėra galimybės mums paskambinti. Taip pat galite patirti trikdžių jungdamiesi prie SEB mobiliosios programėlės“, – pranešė bankas, pataręs susisiekti per interneto banką.
Tačiau vartotojai po banko pranešimu pradėjo skųstis, kad negali prisijungti ir prie interneto banko.
„Jei norite blokuoti savo kortelę, tai galite padaryti taip pat prisijungę prie interneto banke (prisijungti e.seb.lt). Techninius sutrikimus šaliname. Atsiprašome už nesklandumus“, – buvo rašoma banko komentare.
SEB banko atstovai 15min portalą 18 val. informavo, kad techniniai nesklandumai pašalinti. Vadinasi, banko klientai negalėjo paslaugomis naudotis apie valandą.
Pasirodė sukčiai
Bankas feisbuke taip pat įspėjo gyventojus būti atidžius, nes situacija skubėjo pasinaudoti sukčiai.
„Būkite atidūs, iš klientų sulaukiame žinučių, kad sukčiai naudojasi šia situacija ir siunčia SMS žinutes apie bandymą įsilaužti į Jūsų paskyrą. Būkite atidūs, nespauskite sukčių siunčiamų nuorodų ir neatskleiskite savo asmeninių duomenų“, – rašoma banko žinutėje.