2024 06 17

Vertingiausiu pasaulyje prekės ženklu išlieka „Apple“

Vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąrašo viršūnėje trečius metus iš eilės puikuojasi „Apple“, rodo rinkos tyrimų kompanijos „Kantar“ naujausias reitingas „BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands“.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Be to, „Apple“ tapo pirmuoju 1 trln. JAV dolerių vertę viršijusiu prekės ženklu – per pastaruosius metus ji išaugo 15 proc. iki 1,016 trln. dolerių.

Palyginti su praėjusių metų reitingu, pirmasis vertingiausių prekės ženklų penketukas nepakito: antras liko „Google“ (vertė padidėjo 30 proc. iki 753,5 mlrd. dolerių), trečias – „Microsoft“ (42 proc. iki 712,9 mlrd. dolerių), ketvirtas – „Amazon“ (23 proc. iki 576,6 mlrd. dolerių), penktas – „McDonald's“ (16 proc. iki 221,9 mlrd. dolerių).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos
Reklama
6 Juodkalnijos perlai – kurį kurortą rinksitės jūs?
Reklama
Geras regėjimas be akinių ir kontaktinių lęšių – tik 699 Eur abiems akims, operaciją atliekant Vilniaus klinikoje „Naujas regėjimas“
Reklama
Gyvenimas ant upės kranto – Nemuno vingyje iškilo 38 sklypų kvartalas „Druskininkų slėnis“