„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
06 17

Vertingiausiu pasaulyje prekės ženklu išlieka „Apple“

Vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąrašo viršūnėje trečius metus iš eilės puikuojasi „Apple“, rodo rinkos tyrimų kompanijos „Kantar“ naujausias reitingas „BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands“.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Be to, „Apple“ tapo pirmuoju 1 trln. JAV dolerių vertę viršijusiu prekės ženklu – per pastaruosius metus ji išaugo 15 proc. iki 1,016 trln. dolerių.

Palyginti su praėjusių metų reitingu, pirmasis vertingiausių prekės ženklų penketukas nepakito: antras liko „Google“ (vertė padidėjo 30 proc. iki 753,5 mlrd. dolerių), trečias – „Microsoft“ (42 proc. iki 712,9 mlrd. dolerių), ketvirtas – „Amazon“ (23 proc. iki 576,6 mlrd. dolerių), penktas – „McDonald's“ (16 proc. iki 221,9 mlrd. dolerių).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau