„Aon Best Employers“ darbdavių apdovanojimą pelnė „Adform“

Penktus metus iš eilės apdovanoti „Aon Best Employers“ titulus pelnę darbdaviai. Šių metų laimėtojais tapo programinę įrangą skaitmeninei reklamai kurianti kompanija „Adform“, Latvijoje įsikūrusi draudimo bendrovė BALTA, Baltijos šalyse veikianti ir moderniausias technologijas pasaulio statybų pramonei pristatanti grupė „Hilti“ bei biofarmacijos kompanija „AbbVie“.
Apdovanoti „Aon Best Employers“ titulus pelnę darbdaviai
Apdovanoti „Aon Best Employers“ titulus pelnę darbdaviai / Organizatorių nuotr.

„Geriausių darbdavių organizacijos iš kitų įmonių išsiskiria ne tik motyvuotų ir įsitraukusių į organizacijos veiklą darbuotojų skaičiumi – jų dalis siekia beveik 3/4, bet ir darbo planavimo procesais. Šiose organizacijose vadovai kur kas dažniau su darbuotojais kalbasi tiesiogiai ir ieško abiems pusėms tinkamų susitarimų, kurių atsakingai laikosi.

Pagal gautus rezultatus net 78 proc. pastarųjų įmonių darbuotojų patvirtino, kad susitarimai jiems yra šventas reikalas“, – sako Almanta Jakštaitė-Vinkuvienė, tyrimą atlikusios įmonės „OVC Consulting“, partnerė ir įsitraukimo sprendimų vadovė.

Nors tyrimai rodo, kad pastaraisiais metais darbuotojų įsitraukimas į organizacijų veiklą išlieka mažesnis nei 50 proc., per pastaruosius penkerius metus Baltijos šalyse užfiksuotos tendencijos rodo, kad darbuotojų įsitraukimas šiek tiek didėjo – nuo 47 proc. augo iki 49 proc. Deja, tenka pripažinti, kad vidutinis Europos Sąjungos šalių darbuotojų įsitraukimo rodiklis – 56 proc. – didžiajai daliai Lietuvos organizacijų išlieka siekiamybė.

Pasak A.Jakštaitės-Vinkuvienės, svarbu atkreipti dėmesį, kad visai neseniai tarp darbuotojų įsitraukimui svarbiausių veiksnių atsirado dar vienas aspektas – organizacijų tolerancija bei imlumas įvairovei. Šis aspektas apibrėžia siekį turėti žmonių požiūrių, nuomonių ir patirčių įvairovę bei ją panaudoti kuo tikslingiau. Tyrimai rodo, kad įprastose organizacijose tik kas antras darbuotojas patvirtina, jog darbų procesuose yra vertinama žmonių ir idėjų įvairovė. Tuo tarpu geriausių darbdavių organizacijose su šiuo teiginiu sutinka net 80 proc. visų dirbančiųjų.

Darbuotojų ir jų idėjų įvairovės svarba

„Adform DNR, vertybės, įsitraukę ir atsidavę darbuotojai yra mūsų organizacijos pamatas. Mes siekiame kurti tokią darbo aplinką, kurioje darbuotojai jaustųsi neformaliai, galėtų aktyviai dalintis savo idėjomis bei turėtų laisvę priimti sprendimus, neatsižvelgiant į užimamas pareigas ar sukauptas patirtis. Aplinkoje, kurioje skatinamas atvirumas ir nuomonių bei idėjų įvairovė, didėja žmonių įsitraukimas ir motyvacija, tai užtikrina mūsų, kaip organizacijos, sėkmę“ – tvirtina „Adform“ generalinis direktorius Gustavas Mellentinas.

Panašios nuomonės laikosi ir bendrovės BALTA valdybos pirmininkas Bogdan Benczak. Jo vadovaujama įmonė siekia išnaudoti skirtingų kartų darbuotojų sukauptas žinias – jauniausiam kolegai vos 20, o labiausiai patyrusiam – daugiau kaip 70 metų.

„Lyderiai įmonėse reikalinti tik tam, kad padėtų darbuotojams tobulėti ir kurtų tokią atmosferą, kurioje jaučiama komandinė dvasia, kur visi tiki ta pačia vizija, laikosi tų pačių vertybių ir siekia to paties tikslo. Man, kaip kompanijos vadovui, tai reiškia buvimą arti klientų ir arti darbuotojų, aiškų žinojimą, su kokiais iššūkiais jie susiduria“, – sako B. Benczak.

Savo ruožtu „Hilti“ vadovas Baltijos šalyse Igor Gaspar teigia, kad įmonė kiekvieno darbo pokalbio metu kruopščiai ieško tų žmonių, kurie atitiktų ir puoselėtų jos vertybes: „Norėdami užtikrinti savo sėkmę, mes suteikiame galimybę darbuotojui būti ne tik komandos dalimi, bet ir aktyviai dalyvauti darbų planavimo procesuose bei tuo pačiu priimti atitinkamas atsakomybes. Darbuotojų įvairovė yra didelė mūsų globalios strategijos dalis. Mes siekiame, kad skirtingų tautybių, kartų ir patirčių darbuotojų įvairovė padėtų kurti pridėtinę vertę“.

„AbbVie“ Baltijos šalių regiono vadovas Gintautas Storpirštis taip pat įsitikinęs, kad darbuotojų ir jų sukauptų patirčių įvairovė leidžia sugeneruoti daugiau inovatyvių idėjų ir skatina kūrybiškumą. Visa tai leidžia verslui atrasti daugiau galimų sprendimų ir tuomet pasirinkti pačius geriausius: „Esame inovatyvi ir dinamiška kompanija, kurianti naujus produktus ir ieškanti naujų būdų padėti žmonėms spręsti rimtas sveikatos problemas. Visi tai jaučiame ir visi tikime, kad mūsų darbas padeda žmonėms“.

„Aon Best Employers“ tyrimą nuo 2012 m. Baltijos šalyse vykdo konsultacijų ir mokymo kompanija „OVC Consulting“, kuri yra oficiali tyrimo metodiką sukūrusios pasaulinės konsultacijų kompanijos „Aon Hewitt“ atstovė Lietuvai, Latvijai ir Estijai.

Tyrimas atliekamas apklausiant visus tyrime dalyvaujančios organizacijos darbuotojus – analizuojamas darbuotojų įsitraukimas, patikima lyderystė, aukštų veiklos standartų kultūra, darbdavio patrauklumas. Iki 2016 m. Baltijos šalyse tyrime dalyvavo 169 organizacijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų