Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Dūmų uždanga pirkėjams: prekės iš ūkių, kurie neegzistuoja

Mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ sulaukė didžiulės kritikos bangos už naują produktų liniją, kuri neva klaidina vartotojus, rašo „The Independent“.
Braškės
Braškės / „Promo Service“ nuotr.

„Tesco“ pristatė „ūkių“ produktų liniją – prekės yra pristatomos taip, kad atrodo, jog jos į parduotuvių lentynas atkeliavo iš ūkininkų, pavyzdžiui, parduodama „Willow ūkio“ vištiena, „Boswell ūkio“ jautiena, „Rosedene ūkių“ mėlynės ir pan.

Šie produktai neturi nieko bendro su vardais, kuriais yra vadinami. Jie atkeliauja į „Tesco“ iš įprastų gamintojų.

Kai kurie produktai yra importuoti. Jiems suteikti britų vardai, kad atrodytų, jog produktai yra vietos gamintojų.

Žurnalas „Farmers Weekly“ nustatė, kad produktai, pristatomi kaip britiški, yra vežami iš Belgijos, Ispanijos, Čilės, Airijos, Nyderlandų, Italijos, Danijos, Vokietijos ir pan.

Tik vienas vienintelis produktas – „Boswell ūkio“ vištiena yra 100 proc. vietos produktas.

Reklamos specialistai teigia, kad pavadinimai, skambantys britiškai, turintys nuorodų į gamtą arba istoriją, patinka vartotojams.

„Tesco“ atstovai tikino, kad produktus perka iš įvairių ūkių – nuo mažų šeimos iki didelių pramoninių fermų.

„Šie septyni nauji prekės ženklai yra skirti mūsų pirkėjams, ieškantiems kokybiško šviežio maisto“, – sakė bendrovs atstovas.

„Tesco“ nėra vienintelė parduotuvė, kuri išgalvoja ūkių vardus ir panaudoja juos savo produktams pavadinti. Taip daro ir „Aldi“, skelbia „The Guardian“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Skrydžio režimu: atviras „Gurtam“ vadovo interviu su Benediktu Vanagu
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?
Reklama
Daugiau Pliusų sporto entuziastams:„Gym+“ vėl plečiasi
Reklama
„Teleloto“ naujienos ne tik tarp vedėjų: nuo šiol laimės visi studijos žaidėjai