Jaunieji kūrėjai ieško idėjos, kuri padės tūkstančiams Lietuvos vaikų

12 kūrybinių komandų Vilniuje pradėjo kovą dėl teisės dalyvauti tarptautiniame „Jaunųjų Kanų liūtų“ konkurse. Lietuvos kūrybinėms agentūroms atstovaujančios komandos konkurse imasi užduoties, kurios sprendimas gali padėti tūkstančiams šalies vaikų.
12 kūrybinių komandų susikovė dėl teisės dalyvauti „Jaunųjų Kanų liūtų“ konkurse.
12 kūrybinių komandų susikovė dėl teisės dalyvauti „Jaunųjų Kanų liūtų“ konkurse. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Sukurti socialiniams tinklams skirtą sprendimą, kuris padėtų surinkti 100 000 eurų socialiai remtinų šeimų vaikų plaukimo mokymo programai. Tokią užduotį gavo „Comfort Hotel LT“ viešbutyje Vilniuje vykstančio konkurso dalyviai. 

Skendimas pasaulyje yra trečia, o Lietuvoje – antra pagal dažnumą mirties dėl nelaimingo atsitikimo priežastis. Lietuvoje vaikų žūčių vandens telkiniuose padėtis yra kritiška. Palyginti su kitomis Europos šalimis, vaikų iki 19 metų Lietuvoje nuskęsta daugiausiai – apie 30 kasmet. Pagrindinė vaikų skendimo priežastis yra nemokėjimas plaukti.

Plaukikė Rūta Meilutytė kartu su Lietuvos plaukimo federacija užsibrėžė pakeisti susidariusią padėtį ir padaryti kokybišką vaikų plaukimo mokymą prieinamą visoms socialiai remtinoms šeimoms ir vaikams. Maždaug 3000 vaikų organizuoti plaukimo pamokas kainuoja 120 000 eurų per metus. Skaitmeninio sprendimo, kuris populiarintų šią socialinę kampaniją ir skatintų aukoti plaukimo pamokoms, ir ieško „Jaunųjų Kanų liūtų“ konkurso atrankos dalyviai.

„Tikiu, kad kūrybiškumas gali padaryti pasaulį geresnį, gali jį keisti. Tikiu, kad šio konkurso rezultatas padės spręsti vieną iš mūsų šalies problemų – skęstančių vaikų ir jaunimo problemą. Tikiu, kad kūrybiškumas, gimęs šiame konkurse, bus toks stiprus, kad gelbės jaunų žmonių gyvybes. Linkiu gerų idėjų, užsidegimo kuriant. Su stipriausia komanda susitiksime Kanuose“, – „Comfort Hotel LT“ viešbutyje susirinkusiems konkurso dalyviams sakė portalo 15min vadovas Tomas Balžekas, vienas konkurso komisijos narių. Portalas 15min yra oficialus „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovas Lietuvoje.

Konkurso atrankoje dalyvauja komandos iš šių kūrybinių agentūrų: „Milk“, „New!“, „Love“, „Le Terrier“, „Folk“, „J. Walter Thomson Vilnius“, „Enter“, „Adfingers“, „Gaumina“,  „Socialus marketingas“, „SuperYou“ bei „Ogilvy“.

 

Kūrybiniam sprendimui sugalvoti komandos turi parą. Pateiktas idėjas ketvirtadienį vertins ir nugalėtojų porą išrinks keturių narių komisija: Lietuvos plaukimo federacijos generalinis sekretorius Emilis Vaitkaitis, Lietuvos marketingo asociacijos ilgametis valdybos pirmininkas, dabar LiMA garbės narys Simonas Bartkus, Rinkodaros ir Komunikacijos mokslų instituto steigėjas, socialinių mokslų daktaras Marius Kalanta bei 15min vadovas T.Balžekas. 

Tarptautinis „Jaunųjų Kanų liūtų“ konkursas birželio mėnesį vyks Kanuose, Prancūzijoje, greta pagrindinio „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio.

Lietuviai pernai jau įrodė galintys ne tik varžytis šiame konkurse, bet ir įveikti dešimtis konkurentų. Žygimantas Kudirka ir Lina Marcinonytė iš agentūros „New!“ iškovojo „Jaunųjų Kanų liūtų“ sidabro apdovanojimą.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis