„Lidl“ atidarė kalėdinių reklamų sezoną: bandys ne įgristi, o patarti

Netrukus jau ir Lietuvoje veiksiantis mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Didžiojoje Britanijoje pradėjo šventinių reklamų sezoną. Bendrovės tikslas – ne įgristi vartotojams, o padėti jiems pasiruošti žiemos šventėms.

„Lidl“ reklama pirmiausia pasiekė socialinius tinklus – „Facebook“ ir „Twitter“.

Kiekvieną ketvirtadienį „Lidl“ paskyrose bus skelbiamos naujos pamokos, kaip pasiruošti žiemos šventėms.

Pavyzdžiui, „Lidl“ klientus mokys, kaip kepti kalakutą orkaitėje, kaip pagaminti sumuštinį iš maisto likučių, kaip pakabinti šventinius papuošimus, netgi kaip priimti dovanas.

Mažmeninės prekybos tinklus „Lidl“ bei „Kaufland“ valdančios įmonių grupės „Schwarz“ generalinis direktorius Klausas Gehrigas interviu Danijos žurnalui „MT“ teigė, kad „Lidl“ parduotuvės duris Lietuvoje atvers jau 2016 metais.

„Lidl“ Lietuvoje planuoja atidaryti apie 20–30 parduotuvių, o rugpjūčio pabaigoje baigė logistikos centro Kauno rajone, Ramučių kaime, statybas. Nemažai parduotuvių taip pat jau pastatytos ir įrengtos. Jas 2016 m. ketinama atidaryti vienu metu. Konkreti data – ar tai bus metų pradžia, ar vidurys, ar pabaiga – kol kas neskelbiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų