Kaip atsidaryti elektroninę parduotuvę per 10 minučių?

Norite prekiauti internete, tačiau nežinote nuo ko pradėti? Nešvaistykite laiko ir pinigų – susikurkite savo puslapį su nemokama elektroninės prekybos sistema (EPS) ir, įsidiegę įmokų surinkimo įskiepį, galėsite pradėti prekybą. Pasirinkus tinkamą EPS, elektroninės parduotuvės atidarymas gali užtrukti vos 10 minučių.
E-parduotuvė
E-parduotuvė
Temos: 2 Prekyba Paysera

Bet kuris elektronine prekyba norintis užsiimti asmuo gali pasirinkti – samdyti specialistus, kurie sukurs el. parduotuvę, užsisakyti elektroninių parduotuvių nuomos paslaugas ar susikurti el. parduotuvę su nemokama ir tobulintina atviro kodo elektroninės prekybos platforma. Kiekvienas pasirinkimas turi savų pliusų ir minusų.

Unikalias EPS kartu su pačiu tinklalapio dizainu dažniau kuria didesnės įmonės. Tik vienam verslui pritaikyta unikali EPS tikrai turi savo pranašumų, nes leidžia ja besinaudojantiems tinklalapį, jo informaciją ir valdymo mechanizmą visiškai pritaikyti prie išskirtinių įmonės poreikių. Tiesa, norėdami unikalios EPS, turite būti pasiruošę ne tik išleisti daugiau pinigų, bet ir skirti daugiau laiko resursų unikalaus sprendimo paieškoms.

Elektroninių parduotuvių nuomos įmonės, pavyzdžiui, verskis.lt, siūlo paprastą sprendimą – jie EPS jums išnuomos. Tokiu atveju nereikia turėti nei serverio nei kitų atskirai užsakomų ir valdomų elementų. Tiesiog kas mėnesį, ar pagal kitokį susitarimą, mokate tam tikrą pinigų sumą. Tiesa, jie suteikia EPS, tačiau dažniausiai neduoda jų keitimo galimybės, todėl klientas negali jų susitvarkyti ar pasitobulinti pagal savo pageidavimus – turi naudotis tokiomis, kokios yra.

Tuo metu nemokamos, visame pasaulyje populiarios EPS klientui suteikia pakankamai daug galimybių ir sutaupo laiko bei pinigų, todėl yra itin patogios pradedančiajam e-verslui. Tai, jog nemokamos EPS yra ne tik paprastos naudoti ir prieinamos kiekvienam žmogui bei faktas, jog jas galima modifikuoti, pritaikyti beveik bet kokiems vartotojo poreikiams, pavertė šias sistemas vienu  iš populiariausių būdų kurti elektronines parduotuves.

2015-aisiais populiariausių e-komercijos platformų titulą dalinosi „Magento“ (25,3 proc.) ir „WooCommerce“ (23,7 proc.), kartu atsiriekusios beveik pusę šios rinkos pyrago. Taip pat išsiskiria „Prestashop“ (8,7 proc.) ir „Shopify“ (8,1 proc.). Kitos platformos, tokios kaip „OpenCart“, „Zen Cart“ ar „osCommerce“, nors ir yra pakankamai žinomos, kol kas neprisivilioja daugiau nei 4,5 proc. visų vartotojų.

E-komercijos platformų statistika
E-komercijos platformų statistika

„Paysera“ savo klientams siūlo pasirinkti nemokamus įskiepius, pritaikytus net 18 EPS: „Avactis“, „CMC Made Simple“, „CRE loaded“, „CS-Cart“, „CubeCart“, „Drupal“, „Ecwid“, „ImpressPages“, „Joomla“, „Magento“, „OpenCart“, „osCommerce“, „Oxid“, „PrestaShop“, „WHMCS“, „Wordpress“ ir „ZenCart“.

Yra tarptautinių mokėjimų bendrovių, kurios siūlo beveik sunkiai suvokiamą TVS įskiepių pasirinkimą. Pavyzdžiui, Lenkijos mokėjimų bendrovė „Dotpay“, daugiausia veikianti tik šioje šalyje, siūlo savo klientams net daugiau nei 100 skirtingų EPS įskiepių.

Pačiai populiariausiai pasaulyje turinio valdymo sistemai, kuri turi ir savo elektroninės komercijos įskiepių, „Wordpress“, „Paysera“ yra sukūrusi net kelis papildomus mokėjimų įskiepius, todėl sau patogų variantą gali rasti net pats įnoringiausias klientas. „Paysera“ klientai taip pat gali nesukti galvos dėl įmokų surikimo įskiepių net jei dirba su sukurta unikalia EPS. „Paysera“ yra paruošusi detalią instrukciją, pagal kurią nesunkiai galima įsidiegti mokėjimo sprendimą bet kurioje sistemoje.

„Jei ims populiarėti kitos EPS ir mūsų klientai matys tam poreikį, mes pasiryžę sukurti įskiepius ir joms“, – pasakojo mokėjimų sistemą „Paysera“ valdančios elektroninių pinigų įstaigos „EVP International“ generalinis direktorius Kostas Noreika.

E-komercija
E-komercija

„Paysera“ statistika rodo, jog dažniausiai parsisiunčiami įskiepiai, skirti „Wordpress“ (daugiau nei 16 tūkst. peržiūrų ir atsisiuntimų per trejus metus), „Prestashop“ (daugiau nei 13 tūkst.) ir „OpenCart“ (daugiau nei 12 tūkst.). Taip pat populiarūs ir „Magneto“, „Drupal“, „Avactis“ sistemų įskiepiai.

Nemokama EPS ir nemokami įmokų surinkimo įskiepiai paverčia elektroninės parduotuvės atidarymą itin paprastu procesu. Pavyzdžiui, pasirinkę „Prestashop“ teikiamą „Cloud“ tipo paslaugą, el. parduotuvės tinklalapį galite susikurti vos per 10 minučių ir jums net nereikės turėti nuosavo serverio. Dar trumpiau užtruks „Paysera“ paruošto įskiepio įdiegimas. Ir vuala! – jau galite pradėti prekiauti. 

Skirtingus įskiepius populiariausioms EPS siūlo ir kitos mokėjimo sistemos, pavyzdžiui, „PayPal“ ar „Google Wallet“. Taip pat el. parduotuvėse siūloma atsiskaityti bankiniu pervedimu, kai kur kreditinėmis kortelėmis ar „Cash on delivery“ (atsiskaitymas po pristatymo) būdu.

Tai, kad nemokamos EPS ir tinkami įskiepiai padeda sukurti puikios kokybės el. parduotuves, galima matyti ir iš kai kurių lietuviškų puslapių. Pavyzdžiui, gerilesiai.lt. Ši el. parduotuvė sukurta su „Prestashop“ platforma. Įdiegta EPS buvo patobulinta pačios įmonės, jai suteikta papildomų funkcionalumų, kas, matyt, smarkiai prisidėjo prie šios svetainės tapimo lydere savo prekių pardavimo segmente. Tai buvo paprasta dėlsistemos atviro kodo licencijos.

„Paysera“ straipsnių ciklo tęsinį skaitykite kitą savaitę. Prieš tai buvusį ciklo straipsnį skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis