Naujas grupės „4 Roses“ merginų įvaizdis: romantiškos rožės tapo laukinėmis kojotėmis

Su naujausia daina, pasirodžiusia praėjusią savaitę, merginų grupė „4 Roses“ pristatė ir savo naująjį sceninį įvaizdį. Jį merginoms kūrė viena perspektyviausių jaunų dizainerių Kristina Valančiūtė. Dizainerei pavyko sukurti nepaprastus, transformuojamus kostiumus, kuriuos galima panaudoti kuriant skirtingus įvaizdžius.
„4 Roses“
„4 Roses“ / Nerijaus Kuzmicko nuotr.

„Norėjome netradicinių sceninių kostiumų, kuriuos galėtume dėvėti priklausomai nuo nuotaikos, koncertinės programos, oro. Pasitikėjome Kristina ir jos idėjomis, o ji puikiai suprato mūsų lūkesčius. Ir štai turime net du skirtingus įvaizdžius“, – pagyrų dizainerei negailėjo atlikėjos.

Fotosesijai merginos pasirinko kiek neįprastą vietą – smėlio karjerus. Paklaustos apie idėją įsiamžinti tokioje originalioje aplinkoje, dainininkės pripažino, kad ši mintis gimė paskutinę akimirką.

Nerijaus Kuzmicko nuotr./„4 Roses“
Nerijaus Kuzmicko nuotr./„4 Roses“

„Šį kartą fotosesija vyko itin staigiai ir neplanuotai. Dėl vietos sutarėme likus kelioms valandoms iki saulei nusileidžiant, taigi teko gaudyti paskutinius jos spindulius. Kadangi pasirinkta vieta buvo tikrai netradicinė, avint aukštakulnius tai buvo nemažas iššūkis. Tačiau rezultatas pradžiugino! Už iniciatyvumą ir profesionalumą telieka padėkoti fotografui Nerijui Kuzmickui ir makiažo specialistei Gintarei Kukanauskaitei!“, – įspūdžiais dalinosi merginos.

„Nebeturime koncertinių batelių!” – vienbalsiai guodėsi grupės „4 Roses“ narės. „Tačiau turim pripažinti, kad rezultatas pranoko lūkesčius – iš romantiškųjų rožių tapome laukinėmis kojotėmis, o dėl tokių permainų negaila ir paaukotų batelių“, – kalbėjo dainininkės.

VIDEO: 4 Roses - Vasara Mano

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis