LTV – publicistinė laida apie sveikatą „Pulsas”

Rudenį Lietuvos televizijos eteryje startuos publicistinė laida apie sveikatą „Pulsas“. Jos kūrėjai pabrėžia, kad ši laida skirta ne vaistų reklamai, o žiūrovus dominančiai ir naudingai informacijai apie sveikatą.
Edita Mildažytė
Edita Mildažytė / Dainiaus Labučio/„Scanpic" nuotr.

Laidos prodiuserė Edita Mildažytė teigia, kad medicina ir farmacija – tik dešimtadalis žmogaus sveikatos. Visa kita sudaro jo gyvenimo būdas ir psichologinė pusiausvyra. Todėl ir laida nebus orientuota tik į gydymą bei pasveikti padedančias medicinos priemones.

Laidos kūrėjai didžiausią dėmesį skirs sveikatos ir socialinėms temoms, ir kels problemas, apie kurių įtaką sveikatai net nesusimąstome, o galbūt dėl vienų ar kitų priežasčių jos nutylimos.

„Laidoje „Pulsas“ tirsime, analizuosime ir gilinsimės į reikšmingus sveikatos klausimus. Stengsimės aprėpti visą temų amplitudę, pradedant rūpinimąsi kūdikiu ir baigiant informacija, aktualia senukams, “ − teigia E.Mildažytė.

Laidos kūrėjai sako reaguosiantys ir į visuomenės tendencijas sveikatos srityje. „Pavyzdžiui, visuomenės informavimo priemonės paskelbia, kad skiepai yra gerai, ir žmonės inertiškai, net nesusimąstydami eina skiepytis. Bandysime išsiaiškinti, ar išties tai, ką žmonės daro neįsigilinę, yra teisinga, reikalinga ir naudinga jų sveikatai,“ − teigia E.Mildažytė.

Tarsi priešpriešą vaistų reklamoms, „Pulsas“ pateiks profesionalius rinkoje esančių medicininių produktų tyrimų rezultatus ir aiškinsis, ar jie išties gerina sveikatą, ar yra kokybiški ir vartotini.

Laidos vedėjos kėdę užims žurnalistė Ieva Kašauskaitė, daug metų dirbanti įvairiuose televizijos projektuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų