Pirmasis sekmadienio greičio ruožas prasidės 09:05 val.
Dienos apžvalga
Geriausiai dieną pradėjo pirmame ruože visus nemaža persvara lenkęs K.Rovanpera, tačiau suomis ilgai lyderyste nepasidžiaugė. Antrame GR apvirtęs ant automobilio šono Kalle pasitraukė iš ralio. Netrukus turėjo trauktis ir savo automobilio pakabą pažeidęs T.Katsuta. Tuomet dėl ralio lyderio pozicijos užvirė kova tarp S.Ogier ir O.Tanako. Visgi SS13 metu viena iš esto automobilio padangų pradėjo leisti orą ir Ottas sumažinęs tempą prarado net 13 sek. Paskutiniuose dienos ruožuose estas dar stengėsi vytis, tačiau Sebastienas atsilaikė.
SS17-SS18
SS17 S.Ogier buvo greičiausias, tačiau dėl trumpos distancijos aplenkė O.Tanaką tik 1,6 sek.
Paskutiniame dienos ruože pamatėme porose startuojančius sportininkus. Pirmoje poroje G.Munsteris aplenkė E.Evansą, tuomet T.Neuville įveikė D.Sordo.
Paskutinėje poroje Ottas Tanakas aplenkė Sebastieną Ogier, tačiau patį geriausią laiką SS18 užfiksavo A.Fourmaux.
Bendra įskaita po SS18:
SS16
Labai svarbiame GR S.Ogier tęsėjo žodį ir tikrai paspaudė. Didžiąją dalį ruožo panašiu tempu su estu važiavęs prancūzas laimėjo SS16 konkurentą aplenkdamas 4,1 sek.
Panašu, kad O.Tanakui koją pakišo labiau susidėvėjusios padangos. Tą po finišo patvirtino ir pats Ottas sakydamas, kad nesugebėjo išsaugoti padangų.
SS14-SS15 O.Tanakas vijosi S.Ogier
Ottas Tanakas po dviejų laimėtų greičio ruožų iš eilės sumažino savo atsilikimą iki S.Ogier nuo 13,6 sek. iki 7,8 sek.
Savo kritusį tempą S.Ogier aiškino taip: „Kitas 37 km ilgio ruožas (SS16) bus lemiamas, privalėsime jame spausti. Šiame GR mūsų automobilis tikrai nevažiavo taip, kaip iš jo tikėjausi. Kitame ruože pasistengsiu pasitempti.“
SS13
Šiame greičio ruože O.Tanako padanga pradėjo leisti orą ir dėl to tempą ryškiai sumažinęs estas prarado S.Ogier apie 13,8 sek.
Po apmaudaus O.Tanako praradimo lyderio pozicijoje įsitvirtino S.Ogier.
SS12 O.Tanakas tapo naujuoju ralio lyderiu
34 km ilgio ruože techninių problemų turėjo T.Katsutos ir G.Munsterio ekipažai. Jei savo automobilio pakabą apgadinęs japonas nebegalėjo tęsti varžybų, tai apie 6 min praradęs G.Munsteris šiaip ne taip finišavo.
Tuo tarpu visų akys krypo į ralio lyderiais po K.Rovanperos avarijos tapusius S.Ogier ir O.Tanaką.
Ypatingai susitelkęs estas pranoko S.Ogier ir sugebėjo tapti naujuoju ralio lyderiu, tačiau tik 0,2 sek. skirtumu.
Tuo tarpu P3 bendroje įskaitoje buvęs T.Neuville atsilikinėjo jau 42,6 sek.
SS11 ralio lyderio avarija
Tai buvo iš ties greitas, Otto Tanako stiliaus ruožas, jis tartum praeityje Colinas McRae drąsiai atakavo visuose sektoriuose ir itin agresyviai važiavęs finišavo P2. Vos 0,5 sek. estą aplenkė ruože laimėjęs S.Ogier
T.Katsuta slystelėjęs apdaužė savo „Toyotą“ ir dėl to ruožo laimėtojui pralošė 11,5 sek.
Dar labiau nepasisekė paskutiniame ruožo sektoriuje apvirtusiam K.Rovanperai.
Arnauskas motorsport publikuotas suomio avarijos vaizdo įrašas:
SS10 K.Rovanperos spurtas
Nors ir ruožas buvo tik nepilnų 9 km ilgio, geriausiai pasirodęs K.Rovanpera artimiausią persekiotoją (P2 finišavusį O.Tanaką) aplenkė net 4,2 sek.
Paklaustas kaip jam pavyko, Kalle tik pažymėjo, kad šeštadieniui kur kas geriau susireguliavo automobilį ir tai jam leido lengviau demonstruoti aukščiausią tempą.
S.Ogier (finišavo P4) leido suomiui atitrūkti bendroje įskaitoje iki 6,7 sek.