Tiesioginė transliacija:
Finišas. „GSR Motorport“ pasiekė finišą ir tai yra didelis pasiekimas Juo labiau, kad iškovotas podiumas. Nors automobilis dėl techninių problemų du kartus stojo boksuose, pasak „Speed Facrory Racing“ vadovo Daliaus Steponavičiaus, lenktyninkai nepadarė nė vienos „nuovargio klaidos“, laikėsi sutarto tempo. Todėl važiavo efektyviai, kiek leido sąlygos ir akivaizdžiai patobulėjo. GT4 klasėje komanda galėjo kovoti dėl pergalės, bet finišavo P3. O bendroje įskaitoje užimta P14 iš 22. Interviu po finišo ir podiumas:
Papildyta sekmadienio rytą. 5 val. ryto komandai vėl teko stoti boksuose. Nusisukęs pusašis pakeistas, o „grybavęs“ radijo ryšys atgaivintas. Komanda tęsia pasirodymą.
„Ginettą“, besivaržančią GT4 klasėje, pilotuoja Ernesta Globytė, Mindaugas Liatukas, Aras ir Rokas Kvedarai (sūnus ir tėtis) bei Egidijus Gelūnas.
Gaila, bet į šias lenktynes neatvyko nuolatiniai 24h series lenktynių dalyviai: „RD Signs“, „Juta Racing“ ir Porsche Baltic“.
24 valandų lenktynės startavo šeštadienį 14 val. Lietuvos laiku ir finišuos sekmadienį tuo pačiu metu. Jos pareikalaus didelės ištvermės ir iš pilotų, ir iš technikos.
Kaip į „Ginettos“ baką pateko ne benzinas?
Apmaudu, kad GSR „Ginetta“, turėjusi realius šansus iš keturių GT4 klasės komandų laimėti pirmąją vietą (laimėjo ir kvalifikaciją), sustojo garaže jau po 2 val. Mindaugo Liatuko „stinto“ (pamainos). Priežastis – neįtikėtina.
Pasirodo, degalinėje dėl galimo užpylimo aparatūros gedimo į baką buvo pripilta ne benzino, o tik jo garų. Kol technikai įminė šią mįslę devyngyslę (teko nuardyti dalį automobilio), komanda prarado apie 30 min. Kitaip tariant, prarado pirmąją vietą ir kol kas kovoja dėl trečios pozicijos GT4 klasėje.
Iš viso lenktynėse varžosi 22 automobiliai.