2013 06 10

Ispanijos spauda: Marko Popovičius vietoj „Unicaja“ pasirinko „Uniks“

Ispanijos žiniasklaida praneša, kad Malagos „Unicaja“ klubui nepavyko prisivilioti 30 metų 185 cm ūgio Kauno „Žalgirio“ klubo šį sezoną žaidusio Marko Popovičiaus, nes kroatas pasirinko Kazanės „Uniks“ ekipą.
Marko Popovičius
Marko Popovičius / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Nors atsisveikindamas su Kaunu M.Popovičius ypač dėkojo buvusiam „Žalgirio“ treneriui Joanui Plaza, kuris kitą sezoną treniruos „Unicaja“, tačiau ispanų teigimu, „Uniks“ pasiūlymas kroatui buvo kur kas patrauklesnis finansiškai.

Po dviejų sezonų „Žalgiryje“ M.Popovičius 2008 metais persikėlė į Kazanę, nes LKL čempionų klubą ištiko finansinė krizė. Tačiau praėjusio sezono pradžioje „Žalgirio“ gerbėjų numylėtinis grįžo į Kauną, kur šiemet ir vėl susidūrė su komandą ištikusiu finansiniu krachu.

„Nenoriu, kad man išvykus liktų kažkokių kabliukų. Per ketverius metus atidaviau komandai visas jėgas, stengiausi profesionaliai elgtis tiek aikštėje, tiek už jos ribų. Gerbiu ne tik varžovus, bet ir žmones, kurie palaikė mane ir komandą. Juk klubai egzistuoja tik dėl sirgalių. Būtent jie padėjo man jaustis laimingam Lietuvoje. Deja, negalėsiu žaisti krepšinio dar dešimt metų, todėl privalau galvoti ir apie savo šeimą“, – atsisveikinimo interviu prieš daugiau nei savaitę „Kauno dienai“ sakė M.Popovičius.

Malagahoy.es svetainė teigia, kad M.Popovičių į Rusiją priviliojo kur kas didesnis atlyginimas, nepaisant to, kad „Unicaja“ kitą sezoną rungtyniaus Eurolygoje, o Rusijos klubas ne.

Primename, kad Malagos klubas jau susitarė su kitu žalgiriečiu Mindaugu Kuzminsku, kuris parašo ant sutarties dar nepadėjo, tačiau tai padarys artimiausiu laiku.

M.Popovočius šį sezoną Eurolygoje per 21 rungtynes vidutiniškai pelnydavo po 13,4 taško ir atlikdavo po 2,2 rezultatyvaus perdavimo, o tritaškius metė 44 proc. taiklumu.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis