Krepšininko pavardės „Lin“ ir žodžio „insanity“ (angl. beprotytė) junginys – „Linsanity“, kaip visame pasaulyje vadinamas žaidėjo skrydis į žvaigždes – JAV patentų ir prekių ženklų biure jau buvo užregistruotas.
Apsukriausias pasirodė importu ir eksportu užsiimantis verslininkas iš Kalifornijos Yenchinas Changas – prekės ženklą „Linsanity“ įregistravęs dar vasario 7 dieną, po antrų iš eilės įspūdingų J.Lino rungtynių. Paties krepšininko atstovai į biurą kreipėsi vasario 13 dieną, kai Niujorko „Knicks“ įžaidėjas buvo surengęs jau penkių išskirtinių pasirodymų seriją.
J.Linas nusivylė ir bandydamas įregistruoti domeną „linsanity.com“, nes nosį jam čia nušluostė fizinio lavinimo mokytojas taip pat iš Kalifornijos Adamas Slaytonas, pardavinėjantis su krepšininku susijusią atributiką.
Naujoji „Knicks“ žvaigždė, per sezoną uždirbanti vos 760 tūkst. JAV dolerių, apginti intelektinės nuosavybės teises dabar tikisi teisme.
Pratęsė sutartį su „Nike“
Nepaisant laukiančių kovų teismuose, J.Lino agentas Rogeris Montgomery neigia, kad krepšininkas siekia užsidirbti iš milžiniško savo populiarumo. Anot R.Montgomery, jo klientas jau atsisakė kelių itin pelningų pasiūlymų.
„Per dieną gaunu daugiau nei tūkstantį laiškų iš populiarių prekinių ženklų, norinčių dirbti su J.Linu. Tačiau jis nenori skubėti ir vaikytis greitų pinigų. J.Linas nori viską ramiai apsvarstyti ir priimti teisingą sprendimą“, – tikino R.Montgomery, kuris, beje, yra ir Kauno „Žalgiryje“ rungtyniaujančio Sonny Weemso agentas.
Visgi sparčiai išpopuliarėjęs J.Linas jau uždirbo ne vieną milijoną. Anot pranešimų, baimindamasi konkurencijos „Nike“ pratęsė sutartį su „Knicks“ įžaidėju, šiam pasiūlydama kur kas geresnes sąlygas – nuo 2 iki 4 mln. JAV dolerių už tris sezonus.
Pusantro sezono ant suolo praleidęs J.Linas per paskutines 11 rungtynių yra vienas geriausių krepšininkų visoje NBA lygoje – vidutiniškai pelno po 23,9 taško, atkovoja 3,9 kamuolio ir atlieka 9,2 rezultatyvaus perdavimo, bet suklysta 5,5 karto.