Progą pabūti profesionalios krepšinio ekipos nariu siūlo sportinių prekių gamintojas „Adidas“, šį sezoną tapęs oficialiu Kauno komandos rėmėju. „Adidas“ pradėjo reklaminę kampaniją, kurios metu bus atrinktas laimingasis, vieną dieną galėsiantis pagrįstai save vadinti žalgiriečiu.
Jis jėgas išbandys rytinėje „Žalgirio“ treniruotėje, vėliau pietaus ir bendraus su ryškiausiomis ekipos žvaigždėmis, o vakare sėdėdamas ant komandos suolo stebės LKL rungtynes.
„Norėjome padovanoti tai, kas jaunus žmones paskatintų domėtis profesionaliu sportu ir būtų nenuperkama už pinigus“, – sakė Augustinas Kubiliūnas, „Adidas Baltics“ atstovas.
Anot jo, tokio prizo įsteigimas pareikalavo nemažai pastangų: žalgiriečiai rimtai ruošiasi kiekvienoms rungtynėms, todėl reikėjo gauti leidimą iš „Žalgirio“ trenerių štabo ir tiksliai suderinti prizo laimėtojo dienotvarkę.
Šia akcija „Adidas“ ir Kauno „Žalgirio“ komanda siekia skatinti jaunuosius krepšinio talentus ir gerbėjus tobulėti, suteikiant jiems progą treniruotis ir bendrauti su geriausiais Lietuvos krepšininkais.
Projekto partneriai tiki, kad tokios iniciatyvos įkvepia ateities talentus siekti profesionalaus sporto aukštumų. Daugiau informacijos apie šią akciją galima rasti interneto svetainėje www.kedai.lt.