2011 12 06

Krepšinio rungtynių transliacijų reitingai 2011-aisiais pasiekė dar neregėtas aukštumas

Lietuvos krepšinio rinktinės rungtynių transliacijos 2011-aisiais pasiekė dar neregėtas aukštumas. Nacionalinės komandos draugiškų mačų transliacijų vidutinis reitingas per metus išaugo beveik dvigubai – nuo 5,4 iki 10 proc., informuoja Musukrepsinis.lt.
Robertas Javtokas (dešinėje)
Robertas Javtokas (dešinėje) / FIBA/Liusjeno Kulbio nuotr.

Didžausio dėmesio rugpjūčio mėnesį sulaukė Lietuvos ir Ispanijos rungtynių dvikova Kauno „Žalgirio“ arenoje (13,2). Antrąją vietą užėmė Panevėžyje įvykęs mūsiškių mačas su Rusijos rinktine (11,8). Šių rungtynių transliacijos tapo ir žiūrimiausiomis per visą televizijų vasaros sezoną.

Į žiūrimiausių vasaros transliacijų dešimtuką iš viso pateko net šešios Lietuvos rinktinės kontrolinės rungtynės (Rusija - Lietuva ir Lietuva - Latvija: 11,2 proc. ir 4-5 vietos, Slovėnija - Lietuva: 10,2 ir 7 vieta, Lietuva - Slovėnija: 9,7 ir 10 vieta).

Beje, liepos mėnesį trečiąją vietą tarp visų teleivizijų žiūrimiausių transliacijų užėmė pasaulio jaunimo (iki 19 metų) čempionato rungtynės tarp Lietuvos ir Serbijos rinktinių (7,4).

Populiarumo viršūnę krepšinio rungtynių žiūrimumas pasiekė per „EuroBasket 2011“. Lietuvos ir Makedonijos rungtynės pasiekė net 26,3 proc. reitingą. Rugsėjo žiūrimiausių transliacijų penketuke - vien Lietuvos rinktinės mačai. Antrąją vietą užėmė lietuvių ir prancūzų mačas (25,5), trečiąją - lietuvių ir vokiečių (24,9), ketvirtąją - lietuvių ir serbų (24,4), penktąją - lietuvių ir ispanų (21,6).

Europos čempionatą transliavusi televizija TV3 tiesiog karaliavo šalies televizijos rinkoje. Žiūrimiausia konkurentų laida rugsėjo mėnesį surinko tik 9,6 proc. vidutinės auditorijos.

Išskirtinio dėmesio sulaukė ir Lietuvos krepšinio rinktinės bei „EuroBasket 2011“ rėmėjų reklaminės kampanijos. Tyrimo duomenimis, rugpjūčio - rugsėjo mėnesiais žmonėms labiausiai patiko transliuota „Samsung Galaxy SII“ reklama su Robertu Javtoku ir Dariumi Songaila. Televizijos žiūrovams taip pat ypatingai įsiminė „Švyturio“, „Džiugo“, „ElektroMarkt“ ir „Beko“ reklamos. Jos pateko į žiūrovams labiausiai įsiminusių ir labiausiai patikusių reklamų dešimtukus.

„Tai rodo, kad visa Lietuva gyvena krepšiniu, kad esame geriausia šalis dideliems tarptautiniams turnyrams rengti. Didžiuojamės, kad mumis pasitiki solidžios verslo kampanijos, o jų investicijos atsiperka su kaupu“, – teigė Lietuvos krepšinio federacijos generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis