2010 04 06

Lietuvos krepšinis netrukus turėtų sulaukti pelningesnės paramos nei iš pasitraukusios „Orlen Lietuva“

Lietuvos krepšinio federacijos (LKF) biudžetui suduotas skaudus smūgis – generalinis rėmėjas „Orlen Lietuva“ nusprendė neberemti krepšinio. Tačiau LKF generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas tikisi, jog krepšiniui tokios permainos gali išeiti net ir į naudą.
Stebuklas neįvyko. Lietuvius įveikė ir ispanai.
„Orlen Lietuva“ teigia, jog įtakos nutrauktai sutarčiai turi ir ne geriausi rinktinės rezultatai. / Tomo Tumalovičiaus/Reporteris.com nuotr.

„Pagrindinio rėmėjo netekimas negali būti neskaudus. Tačiau kiekviena situacija turi ir atomazgą. Bandysime padaryti taip, kad nauja sutartis Lietuvos krepšiniui būtų net pelningesnė. Esame arti tikslo. Tapti generaline LKF rėmėja nori daugelis tarptautinių kompanijų. Tik laikas, kada buvo praneštas „Orlen Lietuvos“ sprendimas, yra labai netinkamas, bet mes susitvarkysime“, – antradienį 15min.lt tikino M.Balčiūnas.

LKF generalinio sekretoriaus žiniomis, „Orlen Lietuva“ sprendimas neberemti Lietuvos krepšinio buvo grynai politinis ir nė kiek nesusijęs su federacijos darbu ar vyrų rinktinės rezultatais.

Tuo tarpu „Orlen Lietuvos“ viešųjų ryšių direktorius Jacekas Janas Komaras tikino, jog sprendimui nepratęsti 2009 metais pasirašytos sutarties, pagal kurią „Orlen Lietuva“ tapo didžiausia rėmėja Lietuvos krepšinio istorijoje, įtakos turėjo ir ne patys geriausi vyrų rinktinės rezultatai.

„Pagrindinė priežastis ta, kad naftos ir naftos produktų rinkoje situacija yra sunki. Be to, Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rezultatai Europos čempionate Lenkijoje nebuvo geriausi“, – 15min.lt aiškino J.J.Komaras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis