Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 08 05

Linas Kleiza sieks vaikus sugrąžinti į krepšinio aikšteles

Lietuvos moksleivių krepšinio lyga (MKL), Lino Kleizos labdaros ir paramos fondas bei mineralinio vandens gamintoja „Tichė“ pasirašė trišalę bendradarbiavimo sutartį.
Linas Kleiza
Linas Kleiza / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

MKL ir L.Kleizos labdaros ir paramos fondas sieks vaikus sugrąžinti į krepšinio aikštelės, rašoma pranešime spaudai. Šios iniciatyvos tikslas skatinti vaikų užimtumą ir norą siekti krepšinio aukštumų. Trišalę bendradarbiavimo sutartį pasirašė MKL direktorius Dainius Čiuprinskas, krepšininkas ir buvęs naudingiausias MKL sezono žaidėjas Linas Kleiza bei „Tichė“ komercijos direktorius Gintaras Margelis.

„Bendradarbiavimas kilo iš pačios idėjos, kad Linas žaidęs Moksleivių lygoje. Mintis yra tokia, kad kiekvienas vaikas suprastų ir matytų, kad dirbant ir labai norint, galima pasiekti daug. Tai, ką pasiekė L.Kleiza ir dar daugiau. Linas savo asmeniniu pavyzdžiu parodys, kad tai yra realybė ir kiekvienas žaidžiantis arba žaisiantis ateityje galės tikėtis pasiekti pačių geriausių rezultatų. Džiaugiuosi, kad L. Kleiza ir jo paramos fondas prisideda prie šitų iniciatyvų. Puiku, kad prie tokių iniciatyvų prisideda ir mineralinio vandens „Tichė“ gamintojai. Jie malšins jaunųjų krepšininkų troškulį treniruočių ir varžybų metu“, – pasakojo MKL vadovas D.Čiuprinskas.

Toronto „Raptors“ klubo puolėjas L. Kleiza džiaugiasi gražia iniciatyva ir tikina, kad nuo to vaikams bus tik geriau.

„Aš pats esu dalyvavęs Moksleivių lygoje, ten žaidęs ir laimėjęs. Visa tai  bus naudinga  visiems, tiek mano fondui, tiek MKL. Kuo daugiau tokių iniciatyvų, tuo geriau“,  – kalbėjo krepšininkas L.Kleiza.

Šio bendradarbiavimo proga mineralinio vandens gamintoja „Tichė“ išleido specialų produktą, skirtą visiems krepšinio mylėtojams.

„Noriu pasidžiaugti, jog ir mes dalyvaujame šiame socialiniame projekte. Galėsime prisidėti prie sėkmingai gyvuojančios Moksleivių lygos ir L.Kleizos labdaros ir paramos fondo veiklos. Šiai progai sukūrėme specialų produktą „Tichė Sport“. Nuo kiekvieno parduoto buteliuko skirsime keturis centus Lietuvos krepšinio pamatui stiprinti. Ant buteliuko puikuojasi L.Kleizos atvaizdas, mes manome, kad tai padės  populiarinti šį produktą. Taip paremsime Moksleivių lygos komandas. Skirsime joms apie 10 tonų vandens“, – dėstė „Tichė“ pardavimų vadovas Donatas Šimkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos