2008 10 01

Lino Kleizos ateitis siejama su Denveriu

Denverio „Nuggets“ vadovai myli Liną Kleizą, o Linas Kleiza myli Denverį. Todėl lietuvis dar ilgai turėtų žaisti šiame mieste. Tokios išvados daromos po pirmosios „Nuggets“ treniruotės, kuri buvo atvira žiniasklaidos atstovams.
Linas Kleiza
Linas Kleiza / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Kleizos sutartis su klubu baigiasi kitą vasarą, tačiau dar iki spalio 31 dienos puolėjas gali pratęsti kontraktą. Jei to nepadarys, kitą vasarą taps apribotu laisvuoju agentu – „Nuggets“ galės viršyti bet kurios kitos komandos pasiūlymą ir išsaugoti Kleizą savo gretose.

„Mylime Liną ir tikimės, kad jis „Nuggets“ gretose žais dar daug metų. Tačiau dar per anksti pasakyti, kad spalio mėnesį pasirašysime su juo sutartį“, – sakė „Nuggets“ vadovas Rexas Chapmanas.

Ketvirtą sezoną Denveryje pradedantis Kleiza taip pat sako esąs įsitikinęs, kad su klubu pavyks susitarti.

„Myliu Denverį. Tikiuosi, kad pavyks pasiekti susitarimą ir čia liksiu ilgam laikui. Aš toliau vis gerinu savo žaidimą ir tikiuosi pakelti jį į kitą lygį“, – sakė Kleiza, šių metų sausio 17 dieną į Jutos „Jazz“ krepšį įmetęs 41 tašką.
L.Kleiza praėjusį sezoną per rungtynes aikštėje vidutiniškai praleisdavo 24,3 minutes, tačiau šiemet jam žadama dar svarbesnė rolė.
 
„Jis bus labiau įtrauktas į žaidimą, – apie Kleizą kalba komandos treneris George‘as Karlas. – Kleizą naudosiu tiek abejose puolėjo pozicijose, tiek atakuojančio gynėjo vietoje“.
 
„Nuggets“ vasarą atsisveikino su veteranais Marcusu Camby ir Eduardo Najera, tad po krepšiu atsivers daugiau laisvų vietų. Tuo tarpu atakuojančio gynėjo pozicijoje L.Kleiza daugiausiai konkuruos su J.R.Smithu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis