„Pagaliau pasiekėme tai, ko visada norėjome – kad rinktinė reklamuotų Lietuvą. Manome, jog tam turi būti skirta garbingiausia vieta“, – portalui 15min.lt teigė Lietuvos krepšinio federacijos generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas.
Pagrindinę reklamos vietą ant rinktinės marškinėlių – po užrašu Lietuva ir krepšininko numeriu – „Recharge in Vilnius“ kampanijai užleido krepšinio mecenatas Antanas Guoga.
„Tačiau tai nereiškia, jog A.Guoga pasitraukia. Jis ir toliau remia rinktinę, o šiemet tai daro net trimis savo įmonėmis – „TonyBet“, „TonyResort“ ir „TonySport“. Pagrindinę reklamos vietą jis užleido geranoriškai“, – tikino M.Balčiūnas.
Ar šis posūkis reiškia, kad Lietuvos krepšinio rinktinė suka „Barcelona“ futbolo klubo keliu, kuris prieš kelis sezonus ne tik reklamavo „Unicef“ organizaciją, bet ir skyrė jai paramą?
„Ne visai. „Recharge in Vilnius“ reklamas ant rinktinės marškinėlių neatsirado visiškai nemokamai. Tiksliau galėsiu pasakyti, kai baigsime tvarkyti visus dokumentus“, – aiškino M.Balčiūnas.
Reklamų mažės
Su naująja apranga jau šeštadienį pirmajame draugiškame mače prieš Makedoniją aikštelėje pasirodysiantys krepšininkai turės „nešioti“ gausią kitų rėmėjų naštą – kaip matyti iš nuotraukų, bent šešis reklaminius logotipus.
„Čia draugiškų rungtynių apranga. Olimpiniame atrankos turnyre Venesueloje liks trys reklamos – „Recharge in Vilnius“, „Švyturys“ ir DNB. Jeigu pateksime į olimpiadą, ten ant aprangos negalės būti nė vienos reklamos“, – pridūrė M.Balčiūnas.