Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 11 22

„Žalgirio“ krepšininkai tapo suvenyrų pardavėjais (nuotraukos)

Prekybos centro „Akropolis“ lankytojus pirmadienį nustebino neįprastas vaizdas – įsitaisę prie vienos parduotuvės prekystalio, pirkėjus aptarnavo Kauno „Žalgirio“ krepšininkai. Progą įsijausti į pardavėjų kailį trumpam gavę Paulius Jankūnas, Travisas Watsonas ir Marcusas Brownas atidarė oficialią „Žalgirio“ suvenyrų parduotuvę.
Parduotuvės atidarymas
Parduotuvės atidarymas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Po to, ką matėme vakar, niekam nebekyla abejonių, kas yra stipriausia Lietuvos komanda. 85:60 ir taškas diskusijoms“, – tokiais žodžiais parduotuvės atidarymo ceremoniją pradėjo renginio vedėjas Karolis Tiškevičius.

Po trumpos viktorinos, kurioje teisingai į klausimus atsakiusiems kauniečiams prizus įteikė ekipos krepšininkai, simbolinę naujosios parduotuvės atidarymo juostelę perkirpo „Žalgirio“ generalinis direktorius Paulius Motiejūnas ir klubo atributiką gaminančios bendrovės „Copy1” atstovas Egidijus Buika.

„Tikiuosi, nuo šiol mieste išvysti dar daugiau sirgalių su komandos šalikais, kepurėlėmis ir marškinėliais. Mes stengsimės uždirbti, kad komandoje būtų kuo geresni žaidėjai, o jie stengsis, kad žaidimas būtų kuo geresnis“, – kalbėjo P.Motiejūnas.

„Ši parduotuvė ir suvenyrai yra skirti visiems, degantiems „Žalgiriu“, – teigė E.Buika.

Parduotuvėje pirkėjams siūlomas platus suvenyrų asortimentas: nuo rašiklių ar puodelių iki šalikų bei marškinėlių. Kelių rūšių kepuraitės su „Žalgirio“ simbolika kainuoja nuo 27 iki 45 Lt, žali-balti šalikai parduodami po 40 Lt, o už nuo tikrųjų praktiškai niekuo nesiskiriančius marškinėlius prašoma 89 Lt.

„Ar galėčiau dirbti suvenyrų pardavėju? Kodėl gi ne. Kiekvienas darbas yra geras. Jeigu jis tau patinka, jam atsiduodi šimtu procentų, tuomet viskas gerai, – tvirtino Vytauto Didžiojo universitete prieš keletą metų ekonomikos studijas baigęs P.Jankūnas. – Smagu, kad yra ištikimų sirgalių, šalikus ar kitą atributiką nešiojančių kiekvieną dieną. Tai parodo jų meilę klubui.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos