05 10

Amžius – ne kliūtis: D-Mo atkrintamųjų rodikliai – nematyti pusantro dešimtmečio

Donato Motiejūno atstovaujamas „Monaco“ klubas dramatiškai liko be bilieto į Eurolygos finalo ketvertą Berlyne, bet jei reikėtų rasti žmogų, kurio negalėtume kaltinti dėl tokios ketvirtfinalio serijos baigties, tai neabejotinai būtų fantastišką seriją sužaidęs 33-ejų kaunietis.
Donatas Motiejūnas
Donatas Motiejūnas / Vida Press nuotr.

D-Mo atstovaujamas Monako Kunigaikštystės klubas lemiamose penktosiose serijos rungtynėse 79:80 per pratęsimą nusileido Stambulo „Fenerbahče“ ir pralaimėjo seriją 2-3.

„Monaco“ klubas ketvirtfinalyje du kartus atsiliko nuo varžovų, bet abu sykius lygino serijos rezultatą ir gavo teisę žaisti lemiamą susitikimą namuose. Vis dėlto tai nepadėjo – po finalinės sirenos triumfo šokį aikštės viduryje šoko Šarūnas Jasikevičius ir jo auklėtiniai.

VIDEO: Kiaurai šlapias interviu: į finalo ketvertą patekusį Šarą auklėtinai sveikino vandens purslais

Nepaisant serijos baigties, D.Motiejūnui pastarosios savaitės buvo vienos geriausių per jo karjeros etapą Eurolygoje.

Lietuvis visose penkeriose rungtynėse rinko bent po 10 taškų ir bent po 11 naudingumo balų. Sėkmingiausiose antrosiose rungtynėse D-Mo ant parketo praleido mažiau nei 20 minučių, bet spėjo surinkti 18 taškų ir 21 naudingumo balą. Abu rodikliai – kauniečio karjeros rekordai atkrintamosiose.

Vida Press nuotr./Donatas Motiejūnas
Vida Press nuotr./Donatas Motiejūnas

Serijoje su „Fenerbahče“ lietuvis fiksavo 13,2 taško (63,6 proc. dvit., 53,8 proc. trit., 77,3 proc. baud.), 3,6 atkovoto kamuolio ir 15,2 naudingumo balo rodiklius bei įrašė savo pavardę tarp geriausiai Eurolygos atkrintamosiose pasirodžiusių lietuvių.

Nuo 2008–2009 m. sezono, kai Eurolygoje imta žaisti serijas iki trijų pergalių, tik du krepšininkai buvo pademonstravę aukštesnį naudingumą ketvirtfinalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis