Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 12 27

Eurolygos koridoriuose bręsta idėja, kuri gali palengvinti „Žalgirio“ gyvenimą

Leo Westermannas, kiek įmanoma, išsitiesęs įsitaisė ankštoje „Turkish Airlines“ lėktuvo sėdynėje. Kad būtų daugiau vietos kojoms. Sunkiai išsirangydamas jis išsitraukė planšetinį kompiuterį ir bandė „prastumti“ 2,5 valandos skrydį į Stambulą. Keliomis eilėmis į priekį, šalia lėktuvo sparnų ir avarinio išėjimo, išsirikiavo „Žalgirio“ aukštaūgiai. „Žalgiris“ jiems nupirko bilietus išskirtinėse vietose, kad būtų daugiau vietos kojoms. Ir tai – tik maži vargai iš eilinės „Žalgirio“ kelionės Eurolygoje. Tačiau jų kitą sezoną gali būti mažiau.
Žalgiriečiai į Eurolygos rungtynes skraido eiliniais reisais
Žalgiriečiai į Eurolygos rungtynes skraido eiliniais reisais / facebook.com/EdgarasUlanovas nuotr.

Prieš Kalėdas Barselonoje įvyko Eurolygos susitikimas, kuriame dalyvavo ir Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas.

Posėdyje Lietuvos čempionų vadovas išgirdo įdomią idėją. Nuo 2017–2018 metų sezono visos Eurolygos komandos gali pradėti skraidyti užsakomaisiais reisais.

„Eurolyga kalbasi su Turkijos oro bendrovėmis. Kadangi turkų oro linijos yra Eurolygos rėmėjai, manau, jie galėtų suteikti specialią kainą kiekvienai komandai ar regionui“, – 24sek sakė P.Motiejūnas.

„Žalgirio“ direktorius tik patikino, kad nėra šansų, jog Eurolyga pasiūlys nemokamus užsakomuosius reisus. Tačiau speciali kaina galbūt būtų įkandama „Žalgiriui“.

Kai kurios komandos siūlė per vieną savaitę surengti dvejas išvykos rungtynes, kad nereikėtų skraidyti pirmyn ir atgal.

Užsakomųjų reisų prabangą Eurolygoje sau gali leisti ne visi klubai. Vienam tokių – „Žalgiriui“ – kartais tenka skraidyti ir su pigiųjų skrydžių bendrovėmis su ilgiausiais persėdimais. Kai kalbame apie vieną iš šešiolikos geriausių komandų Europoje, tai neatrodo labai solidu.

Bet tai – ne tik prestižo reikalas. Užsakomieji reisai palengvina gyvenimą, kai Eurolygoje per vieną savaitę vyksta dvejos rungtynės.

Pavyzdžiui, dėl keblaus skrydžių tvarkaraščio „Žalgiris“ praėjusią savaitę po antradienio rungtynių Stambule tik trečiadienio vakarą išskrido į Lietuvą, todėl Turkijoje turėjo rengti rytinę treniruotę.

Intensyvus tvarkaraštis ir ilgi skrydžiai vargina krepšininkus. Šie, beje, dėl užstrigusios pasų kontrolės sistemos Stambule prieš porą mėnesių po dvikovos su Stambulo „Fenerbahče“ vos nepavėlavo į lėktuvą namo. Pro pasų kontrolę jie prasmuko tik skaičiuojant paskutines minutes iki laipinimo.

Skrisdami užsakomuoju reisu žalgiriečiai sutaupytų ir laiko, ir jėgų: skristų jiems patogiu grafiku, galėtų patogiai ir erdviai išsitiesti kėdėse, negaištų laiko įprastose oro uosto procedūrose.

„Daug kalbėjome apie žaidėjus varginančias sunkias keliones. Kai kurios komandos siūlė per vieną savaitę surengti dvejas išvykos rungtynes, kad nereikėtų skraidyti pirmyn ir atgal. Bet kol kas viskas dar tik svarstoma. Eurolygos posėdyje kalbėjome apie naująjį formatą, kaip jis pasiteisina ir ką dar būtų galima patobulinti“, – sugrįžęs iš Barselonos 24sek pasakojo P.Motiejūnas.

P.Motiejūno teigimu, finansiškai naujasis Eurolygos formatas labai pasiteisino. Eurolyga gyrėsi pakilusiais Eurolygos transliacijų reitingais ir rungtynių lankomumu (maždaug 21 proc.). Patenkinti ir 16 Eurolygos klubų.

Eurolyga patvirtino, kad iš žiniasklaidos teisių ir marketingo sutarčių jau dabar pavyko surinkti visam sezonui planuotas pajamas.

Barselonoje buvo kalbėta, kad ir kitą sezoną turnyre žais 16 komandų. Beje, didesnį susidomėjimą nei anksčiau kelia Europos taurės kovos, kuriose sukasi ir Vilniaus „Lietuvos rytas“ bei Panevėžio „Lietkabelis“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais