Susirinkimo metu Eurolygos vadovas Jordi Bartomeu pasveikino visus su jubiliejiniu 20-uoju turnyro sezonu. Jis bus minimas Eurolygos arenose per įvairius renginius.
J.Bartomeu taip pat pasidžiaugė keliais turnyro pasiekimais.
Pavyzdžiui, Eurolygoje užfiksuotas lankomumo ir parduotų bilietų rekordas. Arenų lankomumas kilo 15 proc., pajamos iš bilietų – 3 proc.
Eurolyga sudarė naujas sutartis su transliacijų partneriais Balkanų šalyse, Graikijoje, Ispanijoje, Turkijoje, Australijoje, Brazilijoje, Bulgarijoje, Kinijoje, Indonezijoje, Filipinuose ir Lenkijoje.
Didėjo Eurolygos populiarumas socialinėje erdvėje. Pavyzdžiui, Euroleague.net tinklalapio unikalių vartotojų skaičius augo 6 proc., o puslapių atvertimų – 19 proc.
Socialinių tinklų įsitraukiamumas, priklausomai nuo platformos, kilo nuo 57 iki 196 proc. Pasiekiamumas per trečių šalių žiniasklaidos kanalus augo net 193 proc.
Eurolygos susirinkime taip pat įvertinta klubų pažanga plečiantis inovacijų ir skaitmeninės transformacijų srityse. Plėstis šiuose sektoriuose Eurolygos klubams padės nauja kompanija.
Beje, bus steigiama Eurolygos ginčų sprendimo komisija, kuri nagrinės komandų sutarčių su vyr. treneriais nutraukimo atvejus.
Eurolygos klubai taip pat sutarė ryškinti kontūrus naujoms komandoms, kurios galėtų prisijungti prie ilgalaikių licencijų savininkių gretų.
Klubai taip pat patvirtino keletą iniciatyvų verslo srityje. Pavyzdžiui, bus įtraukti nauji arenų lankytojų atsiliepimų standartai. Eurolygos komandos apmokys savo darbuotojus kokybiškam rungtynių renginių organizavimui.
Eurolyga įsivertino komercinę partnerystę su IMG, kurios pajamos kasmet augo 15,7 proc.
Be to, buvo peržvelgtas artėjantis Eurolygos tvarkaraštis 2020-2021 ir 2021-2022 m. sezonams.