Galimybę atsitiesti matantis A.Trinchieri: apie esminius akcentus ir pagarbą Šarui

Kauno „Žalgiris“ tęsia dvigubą savaitę ir penktadienį sieks nutraukti dviejų pralaimėjimų seriją Eurolygoje. Varžovas – Šarūno Jasikevičiaus treniruojama Stambulo „Fenerbahče“ ekipa. Kauniečiai daug laiko mačui pasiruošti neturėjo – trečiadienio vakare Lietuvos klubas rungtyniavo Paryžiuje, ketvirtadienį grįžo į Lietuvą, o penktadienį jau laukia rungtynės su turkais.
Andrea Trinchieri
Andrea Trinchieri / „Betsafe-LKL“ nuotr.

„Turėsime labai mažai laiko rasti energijos ir būdą, kaip žaisti šias rungtynes, – prieš mačą kalbėjo Andrea Trinchieri. – Vienintelis dalykas, kurį norime padaryti – tai pagerinti aspektus, ties kuriais nebuvome pakankamai geri Paryžiuje. Gynyboje per daug nereikalingai klydome, o puolime nebuvome pakankamai disciplinuoti. Tai yra labai gera galimybė atsitiesti, nes žaidžiame prieš didžią komandą. Po mažiau nei 45 valandų po pralaimėjimo turime žengti į aikštelę ir sužaisti geriausias įmanomas rungtynes.“

„Fenerbahče“ šią dvikovą pasitinka neturėdama trijų pagrindinių kūrėjų – Scottie Wilbekino, Wade'o Baldwino ir Devono Hallo. Kaip tai keičia Šaro kariaunos veidą?

„Nežinau. Neturėjau laiko to pamatyti, nes taip pat turime praradimų, – atsakė italas. – Abi komandos turės po 5 žaidėjus, kurie galės rungtyniauti. Mums reikia surasti būdą, kaip būti geresniais, kuomet žaidžiame savo krepšinį.“

VIDEO: Andrea Trinchieri: “The only God we have in this moment is time”

A.Trinchieri taip pat negailėjo gerų žodžių Š.Jasikevičiui bei tuo pat metu pasiguodė.

„Vienintelis dievas, kurį šiuo metu turime, yra laikas. Labai gerbiu Šarą, sutikau jį daug kartų, jis yra vienas geriausių visose sferose. Jis pakelia rungtynes į kitą lygį, bet neturiu laiko tam pasiruošti“, – užbaigė treneris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis