2023 10 12

Į Kauną atvykę „Crvena zvezda“ nariai žarsto pagyras „Žalgiriui“, bet nori pergalės

Eurolyga sugrįžta į Kauną. Po daugiau nei penkių mėnesių pertraukos „Žalgiris“ ir vėl žais pajėgiausio žemyno turnyro rungtynes savų sirgalių akivaizdoje, kai penktadienį priims Belgrado „Crvena zvezda“ ekipą. Jos nariai atvykę į Kauną žarstė pagyras „Žalgiriui“.
„Crvena zvezda“ krepšininkai
„Crvena zvezda“ krepšininkai / Scanpix/BETAPHOTO/SIPA nuotr.

Tiek „Žalgiris“, tiek „Crvena zvezda“ sezoną pradėjo sėkmingai.

Kauniečiai išvykoje dramatiškai 82:79 parklupdė Bolonijos „Virtus“, o serbai namuose 94:73 sutriuškino Vilerbano ASVEL.

Dabar du principiniais pastaraisiais metais tapę oponentai stos į kovą „Žalgirio“ arenoje.

„Daugybę metų „Žalgiris“ yra vienas iš sudėtingiausių oponentų, ypač tada, kai žaidžia namuose, – prieš rungtynes teigė „Crvena zvezda“ strategas Duško Ivanovičius. – Jie žaidžia labai atsidavę, labai disciplinuotai ir su didele kantrybe. Be to, jie turi sudėtį, žaidžiančią kartu daugybę metų, o dėl to yra susižaidę. Bet mes žiūrime į save ir norime toliau eiti tuo pačiu ritmu kaip iki šiol.“

Juodkalniečio treniruojama ekipa dar nepatyrė pralaimėjimų ir Adrijos lygoje, bet lygiai taip pat be nesėkmių visuose frontuose kol kas žengia ir „Žalgiris“.

Šios dvi ekipos jau išsibandė jėgas ir prieš sezono startą, kai draugiškame turnyre Kipre 85:84 nugalėjo „Žalgiris“.

„Žaisime prieš gerą komandą, kuri žaidžia kartu jau ilgą laiką. Jie mėgsta dominuoti fiziškai, – teigė „Crvena zvezda“ puolėjas Dejanas Davidovacas. – Neseniai žaidėme prieš juos Kipre, tad tikiuosi labai sekinančių rungtynių. Esame pasiruošę, manau, kad esame gerame ritme. Žinome, kad juos audringai palaikys sirgaliai, bet norime iškovoti pergalę. Turėsime pademonstruoti geriausią žaidimą, o tada žiūrėsime.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis