2015 11 14

Ispanija ekstazėje – su Kuzminsku nors ir į pasaulio kraštą

Mindaugas Kuzminskas vis labiau atkreipia į save dėmesį. Penktadienio vakarą Eurolygoje jis tapo didžiausiu Maskvos CSKA priešu, kai surinkęs rekordinį naudingumo balų skaičių nušlavė rusus nuo kelio. Ispanijos žiniasklaida jau įprato šį sezoną liaupsinti lietuvį.
Mindaugas Kuzminskas
Mindaugas Kuzminskas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Malagos „Unicaja“ 86:78 patiesė Maskvos CSKA ir išliko nenugalėta. 

Anot ispanų žiniasklaidos, tai stipri simbolinė žinutė Eurolygai, kuri Malagos ekipos nepakvietė į išrinktųjų būrį ir gali būti, kad kitą sezoną „Unicaja“ stipriausiame Europos turnyre nepamatysime.

„Marca“ skelbia, kad su komandos vedliu Mindaugu Kuzminsku galima keliauti, kad į pasaulio kraštą.

„Lietuvio buvo pilna visur. Jis pavertė Kyle'o Hineso ir Nikitos Kurbanovo darbus niekais. Tai buvo CSKA košmaras“, – rašo „El Pais“.

30 naudingumo balų surinkęs M.Kuzminskas po mačo kaip visada buvo kuklus: „Manau, tai buvo gražios rungtynės. Smagu, kad pavyko laimėti Maskvoje. Esu prieš CSKA laimėjęs VTB lygoje, bet ne Eurolygoje. Mes džiaugiamės, kad esame nenugalėti po pirmojo rato. Tačiau dar daug darbo liko.“

Naudingiausių savaitės žaidėjų sąraše lietuvis liko antras. Jis nusileido Bambergo „Brose Baskets“ aukštaūgiui Nicolo Melli.

Iš viso lietuvis aikštėje praleido 32 minutes, per kurias pelnė 22 taškus (6/7 dvit., 3/5 trit., 1/1 baud.), atkovojo 4 ir perėmė 3 kamuolius, atliko 3 rezultatyvius perdavimus, 2 kartus prasižengė, išprovokavo 3 pražangas ir surinko 30 naudingumo balų.

Lietuvis buvo labai arti savo asmeninio rezultatyvumo Eurolygoje (23 taškai), tačiau pagerino karjeros rekordą pagal naudingumo balus. Ankstesnis M.Kuzminsko pasiekimas – 27 naudingumo balai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis