Jie tai padarė: „Žalgirio“ atidarymo mače – „soldout‘as“

Kauno „Žalgirio“ komanda 2024–2025 m. Eurolygos sezoną pradės užpildytomis tribūnomis – rungtynių rytą buvo išpirkti paskutinieji bilietai į „Žalgirio“ areną.
Brady Manekas sugrąžino intrigą paskutinėse „Žalgirio“ Eurolygos sezono rungtynėse
Brady Manekas sugrąžino intrigą paskutinėse „Žalgirio“ Eurolygos sezono rungtynėse / Eriko Ovčarenko foto koliažas

Žalgiriečių Eurolygos sezono pradžioje laukia akistata su „Barcelona“ ekipa iš Ispanijos. Tai bus pirmosios šio sezono rungtynės, kurias žalgiriečiai žais namuose, kadangi iki šiol visi susitikimai vietiniame fronte vyko išvykose.

Šį sezoną „Žalgirio“ klubas mini 80 metų jubiliejų, todėl kiekvienos Eurolygos namų rungtynės turės savo išskirtinę tematiką.

Pirmasis mačas yra skirtas apžvelgti visus Kauno „Žalgirio“ gyvavimo metus. Ta proga „Žalgirio“ arenos pirmajame aukšte įsikurs „Šlovės kampelis“, kuriame bus galima susipažinti su „Žalgirio“ istoriją nušviečiančiais eksponatais.

Likus 40 minučių iki rungtynių, 19.20 val., naujajame arenos video kube žiūrovai galės išvysti dar niekur nematytą 10 minučių pasakojimą apie 80-metį mininčio „Žalgirio“ istoriją.

Eurolygos sezono išvakarėse pristatyta Justino Jaručio daina „Žaliai Balti Dievai“ interneto platybėse muša populiarumo rekordus, o pirmą kartą gyvai ją bus galima išgirsti prieš pat komandų pristatymą. Dainos metu „Žalgirio“ aistruoliai yra kviečiami į viršų kelti žaliai baltus šalikus.

Po to „Žalgirio“ arenoje susirinkę žiūrovai išvys ir atnaujintą komandų pristatymą, kuris ves naujas arenos balsas – aktorius ir laidų vedėjas Mantas Stonkus. Jis per rungtynių didžiąją pertrauką pakalbins ir patį dainos „Žaliai Balti Dievai“ autorių J.Jarutį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis