2015 02 12

Darius Songaila: „Nesugebėjome žaisti tokiu pat tempu kaip „Real“

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas Eurolygos „Top 16“ rungtynėse ketvirtadienį namuose pralaimėjo Madrido „Real“ ekipai. Po paskutinės E grupės pirmojo rato kovos „Žalgiriui“ nepavyko pakilti į penktą vietą.
Darius Songaila
Darius Songaila / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Žalgiris“ po pralaimėjimo Madrido ekipai 71:88 (23:24,24:23, 13:25,11:16) komplikavo savo galimybes prasimušti į atkrintamasias Eurolygos kovas. „Žalgiris“ savo sąskaitoje ir toliau turi dvi pergales bei grupėje užima priešpaskutinę septintąją poziciją.

Žalgirietis Darius Songaila, kuris per pirmuosius du kėlinius buvo įmetęs 9 taškus ir buvo rezultatyviausias kauniečių krepšininkas, mano, kad pralaimėjimą lėmė klaidos ir nesugebėjimas iki rungytnių pabaigos žaisti greitą žaidimą kaip ispanų ekipa.

– Kodėl „Žalgiris“ pralaimėjo?

– Padarėme per daug klaidų ir leidome jiems lengvai pelnyti taškus rengiant greitas atakas, o patys nesugebėjome surengti tokių puolimų.

– Ar kuo nors nustebino „Real“?

– Mes žinojome, koks jų žaidimas – jie pasiima kamuolį, bėga, stengiasi pelnyti taškus, laikyti didelį rungtynių tempą. Pirmoje žaidimo pusėje, kol žaidėme taip pat kaip ir jie, taikliai mėtėme, viskas buvo gerai. Antroje pusėje jų jau nepavykdavo sustabdyti, nepataikydavome atakuodami. Savo numatyto plano taip ir neįvykdėme.

– Kodėl antroje rungtynių pusėje pasipylė klaidų virtinė?

– Atrodo, kad žaidėjas laisvas, bandai jam perduoti kamuolį, bet nepavyksta, kamuolys perimamas. Jei galėčiau pasakyti, kodėl tokios klaidos mus persekioja, jų galima būtų išvengti, o ne teisintis.  

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis