2020 06 16

Lemtinga diena: Ž.Obradovičius sėda prie derybų stalo su biudžetą mažinančia „Fenerbahče“

Itin svarbus susitikimas šiandien laukia Stambulo „Fenerbahče“ klubo vadovų ir ilgamečio komandos trenerio Željko Obradovičiaus. Vyks derybos dėl naujo stratego kontrakto.
Željko Obradovičius
Željko Obradovičius / Euroleague.net nuotr.

„Fenerbahče“ prezidentas Ali Kočas dar vakar tikėjosi, kad treneris iš Serbijos toliau vadovaus Turkijos klubui, nors šio sezono biudžetas ir bus sumažėjęs.

Ž.Obradovičius pirmadienį išvyko į Stambulą iš Belgrado ir antradienį ryte susitiks su A.Koču.

Be A.Kočo ir Ž.Obradovičiaus susitikime bus „Fenerbahče“ viceprezidentas Semihas Ozsoy'us ir generalinis vadybininkas Maurizio Gherardini.

Tiesa, pirmadienio rytą Ž.Obradovičius, M.Gherardini ir S.Ozsoy'us jau buvo susitikę.

„Rytoj spręsime dėl kito sezono, – pirmadienį FB TV kalbėjo A.Kočas. – Sakiau tai anksčiau ir pasakysiu dar kartą: Obradovičius gali likti komandoje kiek jis pats nori. Tačiau yra dar vienas faktas.

Mūsų biudžetas negalės būti 30 milijonų eurų. Jei jis norės likti pagal pasikeitusias sąlygas, jis gali likti kiek tik nori. Mes norime, kad jis toliau treniruotų. Mūsų treneris anksčiau sakė, kad mes subūrėme geriausią sudėtį, kurią jis yra turėjęs čia. Deja, rezultatai nebuvo tokie geri. Tačiau ir negali būti tobulas kiekvieną sezoną.“

Prasitarė A.Kočas ir apie būsimą klubo biudžetą.

„Eurolygoje pergalė reiškia 68 tūkst. eurų. Tai net nepadengia mūsų keliavimo išlaidų. Čempionų prizas yra milijonas eurų, o tai net nesiekia mūsų čempioniškų premijų. Tačiau mums užtenka ir čempioniško prestižo“, – aptakiai kalbėjo A.Kočas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis