Naujosios žalgiriečių aprangos išskirtinumas – priekinėje marškinėlių dalyje matomos juostos. Jos pakartoja horizontalias linijas ant marškinėlių, kuriuos 9-ajame dešimtmetyje dėvėjo Arvydas Sabonis, Valdemaras Chomičius, Gintaras Krapikas ir kiti žalgiriečiai. Pagal legendinio laikotarpio dizainą sukurti ir žaidėjų numeriai.
Šių metų sezono aprangą, kaip ir prieš tris dešimtmečius, kūrė „Žalgirio“ partneris „adidas“. Dizaino ir gamybos procesai užtruko pusantrų metų. Kūrėjai siekė pasiūti kiekvienam krepšininkui patrauklius ir patogius marškinėlius ir šortus, todėl atsižvelgė į klubo pateiktas idėjas bei pačių žaidėjų pageidavimus.
„Klubo tradicijos mums yra labai svarbios, todėl net aprangos detalės primena, kokiai garbingai komandai atstovaujame. Nauji marškinėliai patogūs ir lengvesni, tik nenorime, kad sugrįžtų trumpųjų krepšinio šortų mada“, – juokavo „Žalgirio“ kapitonas Paulius Jankūnas.
Su nauja apranga Eurolygoje – tik keturi klubai
Šiemet Europoje su revoliucine apranga žaidžia tik keturi klubai – Kauno „Žalgiris“, Madrido „Real“, Miuncheno „Bayern“ ir Atėnų „Panathinaikos“. Ji šiems klubams sukurta, įvertinant jų pasiekimus ir išskirtines tradicijas.
Unikali apranga gaminama iš audinių „Revolution 30“, kuriuos naudoja visos NBA komandos. Nauji marškinėliai ir šortai pasiūti naudojant specialią technologiją, padedančią sumažinti trintį tarp kūno ir drabužio. Tokiu būdu žaidėjams lengviau judėti, jie aikštelėje atrodo energingesni ir vikresni.
„Pirmuosius atsiliepimus apie naująją aprangą gavome ir iš žalgiriečių – jie pastebi revoliucines marškinėlių bei šortų savybes. Taip pat krepšininkai vertina klubo tradicijų tęstinumą, kuris atsispindi aprangos dizaine“, – sakė „adidas group“ rinkodaros vadovė Lietuvoje Rūta Žukaitytė.
Nuo ankstesnės krepšinio aprangos naujoji skiriasi tuo, jog yra 35 proc. lengvesnė ir greičiau išdžiūva. Be to, pažangios technologijos audiniai „Revolution 30“ sugeria žaidėjų prakaitą greičiau nei per tris sekundes.