2019 12 27

Pernai priblokštas Miunchenas nebelaukia lietuvių apgulties

Miunchenas nebesitiki lietuvių apgulties. Prieš „Bayern“ ir Kauno „Žalgirio“ dvikovą „Audi Dome“ arenoje laukiama kur kas mažiau sirgalių iš Lietuvos, nei beveik lygiai prieš metus, kai tautiečiai dominavo varžovo teritorijoje.
Penktadienis | Eurolyga | „Bayern“ – „Žalgiris“ | 21:30 | Miunchenas

Tai buvo vienas įsimintiniausių „Žalgirio“ vakarų priešo teritorijoje.

Kai žalgiriečiai 2018-ųjų gruodį darė apšilimą Miuncheno arenoje, tribūnose aidėjo „Žalia balta“, „Ant kalno mūrai“ ir neseniai išpuoselėta vikingų skanduotė.

„Bayern“ krepšininkai turėjo jaustis lyg žaistų išvykoje. Iš 3445 arenoje susirinkusių aistruolių mažiausiai trečdalis buvo lietuviai.

„Labas vakaras, krepšinio klubas „Žalgiris“ sirgaliai! Sveiki atvykę į Miuncheno klubo namų areną!“ – tada net lietuviškai prieš komandų pristatymą sveikinosi vokietis „Bayern“ rungtynių pranešėjas.

Nors Vokietijoje veikia aktyvi lietuvių bendruomenė, sunku tikėtis, kad 16-ame Eurolygos ture bus kažkas panašaus, kaip pernai.

Kaip Eurolyga.lt informavo „Bayern“ atstovai, į rungtynes Miunchene per Vokietijos klubą užsiregistravo apie 30 lietuvių.

„Žalgirio“ atstovų teigimu, per juos bilietus į rungtynes įsigijo apie 50 aistruolių.

Palyginimui, į prieš keletą savaičių Berlyne vykusias „Žalgirio“ rungtynes per Lietuvos klubą bilietus pirko apie 400 sirgalių, o ALBA atstovai ruošėsi pasitikti apie 600 žaliai baltų gerbėjų.

Bet lietuvių prisirinko dar daugiau – rungtynes su ALBA „Mercedes-Benz“ arenoje stebėjo per 1000 lietuvių.

VIDEO: Berlyne – ovacijos „Žalgiriui“

Tiesa, kaip jau įprasta, didelė dalis sirgalių perka bilietus per bendras varžovų perdavimo sistemas, todėl galima tikėtis, kad Miunchene susirinks mažiausiai 100–200 lietuvių.

Miunchenas turi mažiausią areną Eurolygoje. „Audi Dome“ talpina apie 6,7 tūkst. žiūrovų.

Į vienerias „Bayern“ namų rungtynes renkasi vid. 4,7 tūkst. aistruolių. Palyginimui, bendras Eurolygos vidurkis yra beveik 8,7 tūkst.

„Žalgirio“ arena šioje kategorijoje išlieka lyderė su 14,6 tūkst. žiūrovais per susitikimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis