10 02

Prognoze „Žalgiriui“ pasidalinęs L.Kleiza – apie I.Brazdeikio realybę ir spaudimą serbui

Ketvirtadienio vakarą Kauno „Žalgiris“ pradės kovas Eurolygoje, o pirmuoju testu Nemuno saloje bus „Barcelona“ klubas. 15min laidoje PIKENROLAS dalyvavęs Linas Kleiza pasidalino pirmuoju įspūdžiu apie atsinaujinusį Lietuvos flagmaną ir artėjančio sezono prognoze stipriausiame Senojo žemyno turnyre.
Linas Kleiza pasidalino įspūdžiais apie Kauno „Žalgirį“
Linas Kleiza pasidalino įspūdžiais apie Kauno „Žalgirį“ / LKL.LT ir 15min nuotr.

Praėjusių metų pradžioje Kauno „Žalgirio“ vairą perėmęs Andrea Trinchieri atgaivino jau merdėjusią įkrintamųjų viltį, bet galiausiai Eurolygos turnyre finišavo tik 14-oje pozicijoje.

Vietiniame fronte „Žalgiris“ iškovojo Karaliaus Mindaugo taurę (KMT), bet prisvilo Lietuvos krepšinio lygos („Betsafe-LKL“) finale, kai taip ir nesugebėjo persigrupuoti po absoliutaus lyderio Keenano Evanso patirtos sudėtingos traumos pusfinalyje.

Vasaros metu A.Trinchieri perkonstravo Kauno komandos veidą, įsigijęs septynis naujokus bei subūręs bene giliausią sudėtį klubo istorijoje. Rekordą „Žalgiris“ fiksavo ne tik sudėtyje, bet ir piniginėje, pristatęs dar niekada nematytą net 17,7 milijono eurų siekiantį biudžetą.

Oficialų sezoną „Žalgirio“ vyrai pradėjo trimis pergalėmis „Betsafe-LKL“ čempionate prieš „Šiaulių – Casino Admiral“, Jonavos „CBet“ ir Kėdainių „Nevėžio-Optibet“ komandas.

Šioje atkarpoje rezultatyviausiai rungtyniavo Tyrone'as Wallace'as (16,5 taško), Deividas Sirvydis ir Ignas Brazdeikis (abu – po vidutiniškai 14,7 taško).

Tuo metu lyderio vaidmens trokštantis Sylvainas Francisco ryškiausiomis spalvomis dar nesužibo, fiksavęs 9 pelnytų taškų vidurkį.

„Įdomu, kaip „Žalgirio“ žaidėjai pasidalins vienu kamuoliu“, – 15min laidoje PIKENROLAS šyptelėjęs sakė Linas Kleiza, laukdamas Kauno ekipos tikrojo veido Eurolygoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis