2023 10 20

„Žalgirio“ arenos apgultis tęsiasi: išparduoti bilietai į rungtynes su „Bayern“

Kol Kauno „Žalgirio“ krepšininkai skina pergales Eurolygoje, komandos aistruoliai toliau formuoja tvirtą užnugarį namų tvirtovėje – išparduoti visi bilietai į jau trečią šio sezono dvikovą „Žalgirio“ arenoje.
Rungtynių akimirka
Rungtynių akimirka / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Visus bilietus rungtynėse su Belgrado „Crvena Zvezda“ ir „Valencia“ iššlavę gerbėjai pasirūpino ir tuo, kad laisvų vietų nebūtų lapkričio 17 d. rungtynėse su Miuncheno „Bayern“ ekipa.

Tiesa, kelis paskutiniuosius paketus (rungtynių + autobuso bilietas) į rungtynes su Vokietijos komanda gali įsigyti „Žalgirio ekspresu“ iš Vilniaus, Vievio, Elektrėnų, Žiežmarių, Alytaus, Prienų, Druskininkų, Vilkaviškio ar Marijampolės ketinantys atvykti gerbėjai.

Norintys dar šį rudenį išvysti žalgiriečių namų dvikovas Eurolygoje, vis dar gali įsigyti bilietų į lapkričio 2 d. susitikimą su Vilerbano ASVEL ekipa.

Ši dvikova „Žalgirio“ arenoje bus pažymėta jau ne pirmą sezoną vykdoma tradicija – rungtynių aplinkoje vyraus Helovyno tematika.

Būtent šia proga specialiai pasipuoš ne tik „Žalgirio“ arenos pranešėjas Andrius Žiurauskas ar „Žalgirio“ šokėjos, bet ir komandos krepšininkai.

Pirmą kartą šiame sezone Lietuvos čempionai vilkės retai naudojamą alternatyvią juodos spalvos aprangą.

Sirgaliai taip pat yra kviečiami lapkričio 2 d. rungtynėse pasipuošti pagal Helovyno tematiką. Kauno „Žalgirio“ klubas šiame sezone išsikėlė ambicingą tikslą – pasiekti 400 000 lankytojų, palaikiusių žalgiriečius namų rungtynėse.

Po pirmųjų „Betsafe-LKL“ ir Eurolygos rungtynių šis skaičius jau siekia 23 129 žiūrovus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis