2019 04 18

„Žalgirio“ sutrikimą Stambule paaiškina iškalbingas skaičius

Kauno „Žalgirio“ krepšininkai kiek sutrikę pradėjo Eurolygos ketvirtfinalio seriją. Dvejonės, neryžtingumas ir psichologiniai dirgikliai suparalyžiavo komandos puolimą ir prišaukė negailestingą Stambulo „Fenerbahče“ kirtį 43:76. Tačiau sudegusį blyną atkrintamųjų varžybų starte gali paaiškinti vienas iškalbingas skaičius.
Stambulo „Fenerbahče“ – Kauno „Žalgiris“
Stambulo „Fenerbahče“ – Kauno „Žalgiris“ / nuotr. „Getty Images“/euroleague.net

Eurolygos atkrintamųjų varžybų patirties iki šiųmetės serijos turėjo tik septyni „Žalgirio“ žaidėjai. Visi jie Eurolygos ketvirtfinalį pirmą kartą savo karjeroje pasiekė praėjusį sezoną.

Visi, išskyrus Leo Westermanną, kuris pernai tą padarė su Maskvos CSKA, pernai rungtyniavo „Žalgiryje“.

Susumavus Eurolygos atkrintamųjų varžybų patirtį, visi žaliai balti ketvirtfinalyje yra iš viso sužaidę 28 rungtynes.

Tai juokingi skaičiai, palyginti su Stambulo „Fenerbahče“ patirties bagažu.

VIDEO: „Eurolygos diena“: kas nulėmė tokį prastą „Žalgirio“ žaidimą su „Fenerbahče“?

Vienas „Fenerbahče“ gynėjas Kostas Sloukas atkrintamosiose varžybose yra sužaidęs 28 mačus.

Janas Vesely ketvirtfinalyje yra žaidęs 17, Luigi Datome ir Nikola Kaliničius – po 10 rungtynių.

Iš viso net 12 „Fenerbahče“ krepšininkų yra rungtyniavę Eurolygos ketvirtfinalyje.

Tik Egehanas Arda sužaidė atkrintamosiose vieną mačą. Visų kitų vienuolikos „Fenerbahče“ atstovų patirties bagažas viršija žalgiriečių – jie sužaidė mažiausiai po 5 ketvirtfinalio serijos rungtynes.

„Fenerbahče“ finalo ketvertuose žaidė ketverius metus iš eilės, o 2016–2017 m. sezoną tapo ir Eurolygos čempionais. Net devyni čempioniškos komandos nariai dabar dalyvauja serijoje su „Žalgiriu“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis