Kitaip nei dauguma Eurolygos komandų, Atėnų „Panathinaikos“ į Lietuvą atskrido lėtai ir garsiai.
Tai lėmė Graikijos komandą atskraidinusi užsakyta transporto priemonė – ATR72 lėktuvas, į kurį atkreipė dėmesį aviacijos specialistai.
Prancūzų ir italų gamintojų ATR sukurtas lėktuvas labiau skirtas mažesnio biudžeto užsakovams, skrenda lėčiau, keleiviai viduje patiria daugiau triukšmo lyginant su šiuolaikiniais reaktyviniais keleiviniais lėktuvais.
Galbūt nebūtų keista juo skristi į Lietuvą iš Varšuvos ar Minsko, bet kelionė iš Graikijos yra kiek neįprasta lėktuvu, kurio modelio numeris 72 reiškia įprastą vietų skaičių lėktuve, talpinančiame 72–78 keleiviai.
„Tai labai nedidelis propelerinis lėktuvas, skirtas trumpiems atstumams, – pažymėjo aviacijos ekspertas Simonas Bartkus. – Skristi apie 400 km per valandą greičiu su propeleriniu lėktuvu tokį ilgą kelią turėtų būti labai jau nepatogu.
Skrydis jiems turėjo užtrukti 4 valandas ir 40 minučių.”
„Panathinaikos“ krepšininkai Graikijoje pakilo trečiadienį 15 val. 16 min., o nusileido Kaune vakare 19 val. 52 min.
Rungtynės Kaune ketvirtadienio vakarą prasidės 20 valandą.
16 pergalių iškovojęs ir 17 nesėkmių iki paskutinio mačo šį sezoną patyręs „Žalgiris“ jau žino, kad Eurolygoje finišuos vienuoliktoje vietoje.
Daugiau intrigos sukasi aplink Paulių Jankūną – nuo 2003 metų Kauno klubui atstovaujantis puolėjas, kuriam šį mėnesį sueis 37-eri, yra užsiminęs, kad tai gali būti jo paskutinis sezonas krepšinyje. Kita vertus, „Žalgirio“ kapitonas šį sezoną daug kartų įrodė savo naudą komandai, o galutinio sprendimo dar nėra priėmęs.
Penkioliktą vietą Eurolygoje užimančiam „Panathinaikos“, kuris yra laimėjęs 11 mačų ir pralaimėjęs 20 iki šiol, kelionė į Kauną nebus paskutinė.
Odeto Katasho treniruojamas Graikijos klubas kitą savaitę dar žais dvejas atidėtas rungtynes Rusijoje su Sankt Peterburgo „Zenit“ ir Maskvos CSKA.