Į visas 18 praėjusio Eurolygos sezono išvykos rungtynių „Žalgiris“ kilo verslo klasės lėktuvu „Boeing 737“, kuriame 56 sėdimos vietos buvo pritaikytos specialiai sportininkams, paliekant didesnį nei 1 metro tarpą tarp kėdžių.
Žalgiriečiai galėdavo skristi į Eurolygos mūšius jiems patogiu laiku ir priklausomai nuo situacijos, grįžti namo iškart po rungtynių.
„Manome, kad kelionės privačiu lėktuvu gali atnešti 2-3 papildomas pergales Eurolygoje“, – dar prieš praėjusį sezoną skaičiavo Šarūnas Jasikevičius.
„Žalgiris“ praėjusį sezoną svečiuose laimėjo 8 iš 17 rungtynių reguliariajame sezone ir ketvirtfinalyje.
2016-2017 m. šis skaičius reguliariajame sezone buvo netgi didesnis (8-7), bet sunku pamatuoti tą naudą, kurią „Žalgiris“ gavo patogiai skraidydamas ir taupydamas laiką – tai turėjo labai palengvinti krepšininkų atsistatymą po sunkių krūvių.
Viena aišku, kad „Žalgiris“ praėjusį sezoną išvengė rimtų traumų, kurios kankino ne vieną komandą.
Toli gražu ne visi Eurolygos klubai turi užsakomųjų skrydžių privilegiją. Aišku, tokie klubai kaip CSKA, Madrido „Real“ ar „Barcelona“ atvyksta užsakomaisiais reisais, o kitos komandos tokiu būdu keliauja ne kaskart, retkarčiais arba visada tik paprastais reisais.
Galimybę skraidyti į Eurolygos mačus savo lėktuvu „Žalgiriui“ suteikė partnerių „Avia Solutions Group“ dukterinė grupės įmonė „KlasJet“.
„Žalgiris“ kitą sezoną skris į Stambulą, Atėnus, Podgoricą, Maskvą, Miuncheną, Las Palmasą, Milaną, Chimkus, Barseloną, Vitoriją, Tel Avivą ir Madridą.