2019 08 07

FIBA vadovas aiškino, kodėl „langų“ sistema yra pasiteisinusi

FIBA generalinis sekretorius Andreas Zagklis prieš artėjantį pasaulio čempionatą apžvelgė ne tik, ko pirmenybėse galima tikėtis, bet ir daug kritikos sulaukusią „langų“ sistemą.
Andreas Zagklis
Andreas Zagklis

„FIBA pasaulio čempionatas yra penkerių metų darbo rezultatas“, – kalbą apie laukiantį turnyrą Kinijoje kalbėdamas su „Eurohoops“ pradėjo A.Zagklis.

Taip pat FIBA vadovas gyrė Kiniją, pabrėžė, kad šioje šalyje tai bus didžiulis projektas.

A.Zagklis atskleidė, kad pirmą kartą bus įvesta žaidėjų patirties pareigybė. Šie žmonės prižiūrės komandų gyvenimo sąlygas ir taisys organizatorių klaidas.

Andreas Zagklis
Andreas Zagklis

„Manau, kad pasaulio čempionatas bus labai konkurencingas dėl dviejų priežasčių. Pirma, nes visi supranta, koks tai svarbus renginys, o jame kaunasi puikūs sportininkai. Tačiau ir dėl to, kad bus įvesta nauja sistema. Rezultatai skaičiuosis nuo pirmos dienos ir turės įtakos visame komandos kelyje“, – sakė FIBA vadovas.

Vėliau kalba pasisuko apie FIBA „langų“ sistemą, kuri lėmė, kad atrankose nacionalinės komandos dažniausiai turėjo verstis ir be NBA, ir be Eurolygos žaidėjų.

„Langų“ sistema turėjo labai specifinį tikslą – atvežti nacionalines komandas į jų namų šalis, kad krepšininkai žaistų priešais savo auditoriją ir kad tai nebūtų kontrolinės rungtynės. Taip pat norėjome, kad atsiskleistų naujos žvaigždės.

Taip pat norėjome, kad atsiskleistų naujos žvaigždės

Skaičiai rodo, kad sirgaliai džiugiai sutiko savo komandų rungtynes. Pamatėme beveik 160 sausakimšų arenų, tai – beveik pusė visų rungtynių. Matėme, kaip jauni žaidėjai gavo savo šansą. Žinoma, Europoje yra problemų, kurias reikia išspręsti. Toliau į jas gilinsimės ir bandysime panaikinti, bet jau po turnyro“, – kalbėjo A.Zagklis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis