10 30

L.Kleiza – apie būtinybę atgaivinti I.Brazdeikį: „Kol kas „Žalgirį“ gelbėja gynyba“

Fantastiškai sezoną Europoje pradėjęs Kauno „Žalgiris“ po pirmųjų penkių turų dalijasi pirmąja vieta Eurolygoje kartu su jau šį sezoną įveikta „Barcelona“, o šią savaitę Andrea Trinchieri vyrai Nemuno saloje testuos dvi pirmojo aštuoneto komandas, kurios sudėtyje turi po lietuvį krepšininką – Belgrado „Crvena zvezda“ ir „Monaco“.

Kauno „Žalgiris“ žiba Eurolygoje, šiame turnyre fiksuodamas vieną geriausių startų klubo istorijoje, bet buksuoja Lietuvos krepšinio lygoje („Betsafe-LKL“). Jei stipriausiame Senojo žemyno turnyre per pirmąsias penkerias rungtynes pavyko ant menčių paguldyti keturis varžovus, tai savame kieme patirti jau du abiejų Vilniaus klubų antausiai „Twinsbet“ arenoje.

Šalies sostinė „Žalgirio“ komandai tapo užburta – pastarąjį kartą Vilniuje žalgiriečiai laimėjo praėjusių metų lapkritį, o sekmadienį 82:100 patirta nesėkmė prieš Vilniaus „Wolves Twinsbet“ tapo jau šeštąja Kauno komandai paeiliui.

„Artėja dviguba Eurolygos savaitė, kuri bus labai sudėtinga, – 15min laidoje PIKENROLAS sakė Linas Kleiza. – „Žalgiris“ vietiniame fronte prieš šias komandas negali laimėti važiuodamas tik trečiu bėgiu. Kai jie nusprendžia įsijungti visas pavaras puolime ir gynyboje, vaizdas tuomet yra visiškai kitoks. „Žalgiriui“ visada reikia žaisti su energija, pradėti žaidimą nuo gynybos, o tuomet atsiriš rankos ir puolime. Sekmadienį Vilniuje jokios „Žalgirio“ gynybos nebuvo. Jei leidi „vilkams“ įmesti 100 taškų, tuomet jokių šansų laimėti neturėsi.“

Palyginimui, Kauno ekipa Eurolygoje vidutiniškai praleidžia po 70,8 taško, o tai – geriausias rezultatas tarp visų komandų. „Žalgiriui“ įkandin seka po 73 taškus praleidžianti Pablo Laso treniruojama Vitorijos „Baskonia“.

„Scanpix“ nuotr./Dovydas Giedraitis
„Scanpix“ nuotr./Dovydas Giedraitis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis