2020 04 07

Serbijos krepšinio žvaigždės susivienijo kovoje prieš koronavirusą

Serbijos krepšinio žvaigždės Nemanja Bjelica ir Bogdanas Bogdanovičius prisijungė prie šios šalies krepšinio legendos Vlade Divaco ir jo žmonos Anos fondo, skirto kovai su koronavirusu Serbijoje.
Bogdanas Bogdanovičius
Bogdanas Bogdanovičius / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

„Sacramento Kings“ klubui atstovaujantys serbai, kurių bosas yra būtent generaliniu „karalių“ vadybininku dirbantis V.Divacas, prisidės prie reikalingos medicininės įrangos – ventiliatorių, medicininių kaukių ir kt. – nupirkimo Serbijos ligoninėms.

„Esu įkvėptas visų NBA ir kitų pasaulio žmonių, kurie padeda tiems, kuriuos labiausiai paveikė ši krizė. Dėl to ir man labai svarbu padėti tiems, kurie gelbsti žmonių gyvybes mano gimtinėje, – sakė B.Bogdanovičius. – Noriu padėkoti drąsiems medicinos profesionalams, kurie sunkiai dirba kiekvieną dieną, jog pasirūpintų paveiktais koronaviruso. Žinau, kad greitai įveiksime šį sudėtingą laikotarpį.“

Jam pritarė ir N.Bjelica, NBA žaidžiantis ketveriais metais ilgiau nei jo jaunesnis kolega – puolėjui šis sezonas buvo jau septintas.

„Scanpix“ nuotr./Nemanja Bjelica
„Scanpix“ nuotr./Nemanja Bjelica

„Didžiuojuosi galėdamas paaukoti ir padėti tiems herojams fronto linijoje, kurie kovoja su COVID-19, bei padėti tiems pacientams, kuriems reikia gyvybes gelbstinčių priemonių, – teigė krepšininkas. – Per šį laikotarpį svarbiausi yra sveikata ir saugumas, tad mums garbė ištiesti pagalbos ranką.“

Anos ir Vlade Divacų fondas buvo įkurtas dar 2007 m. Jis padeda pabėgėliams ir laikinai be namų likusiems žmonėms, o dabar susikoncentravo į kovą prieš COVID-19.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis