Taškas nepadėtas: M.Hezonja pasiliko galimybę palikti „Real“ dar šią vasarą

Europos krepšinį ir drebinusi, ir linksminusi kroato Mario Hezonjos galimo perėjimo iš Madrido „Real“ į „Barcelona“ istorija, kuri, atrodė, baigėsi pasilikimu sostinėje už milžiniškus pinigus, sulaukė dar vieno tęsinio.
Mario Hezonja
Mario Hezonja / Roko Snarskio nuotr.

JAV žurnalistas Shamsas Charania skelbia, kad Kroatijos krepšinio žvaigždė iki liepos 19 dienos gali nutraukti savo naująją sutartį su „Real“ ir išvykti į NBA. Anot žurnalisto, M.Hezonjos paslaugomis rimtai domisi keletas NBA klubų.

Senojo žemyno žiniasklaidoje keletą savaičių skambėjo pranešimai apie Kroatijos krepšininko susitarimą su „Barcelona“, puolėju domėjosi Atėnų „Panathinaikos“ ir NBA klubai. Vis dėlto šiandien buvo paskelbta, kad galiausiai jis lieka Madride.

„Kaip žinote, po savo paskutinio sezono mačo, tapau laisvuoju agentu ir galėjau nuspręsti, kur žaisiu kelerius metus. Nebuvau sudaręs jokio preliminaraus susitarimo su niekuo, visada sakiau, kad pats pirmas viską pasakysiu. Madrido „Real“ tikėjo manimi, kai kiti netikėjo, jie rūpinosi manimi ir mano šeima nuo pat pirmos dienos, o klube aš jaučiausi kaip namuose. Vienintelis mano noras buvo tęsti, o dabar esu laimingas, pranešdamas, kad mano kelionė tęsis namie, Madrido „Real“ klube, ir tai bus ilgai“, – per socialinius tinklus paskelbė 29 metų kroatas.

Ispanijos žurnalistas Ciro Lopezas per „Cope“ radiją panešė, jog M.Hezonja pasirašė penkerių metų sutartį, pagal kurią kiekvieną sezoną uždirbs po 2,5 mln. eurų.

Karjeros pradžioje „Barcelona“ gretose ir NBA rungtyniavęs kroatas pernai padėjo „Real“ laimėti Eurolygos čempionų titulą Kaune.

Praėjusį sezoną jis pelnė po 13,5 taško ir atkovojo po 4,6 kamuolio Eurolygoje, kur „Real“ finišavo antras.

Ispanijos lygoje „Real“ iškovojo auksą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis