„Žalgirio“ dėmesio nesulaukęs M.Grigonis ilgam susiejo ateitį su „Panathinaikos“

15min šaltiniai praneša, jog puikų sezoną žaidžiantis Lietuvos rinktinės gynėjas Marius Grigonis sudarė naują ilgalaikę sutartį su Atėnų „Panathinaikos“, kuriai pasibaigus jis taps daugiausiai šiame Graikijos klube sužaidusiu lietuviu istorijoje.
Marius Grigonis
Marius Grigonis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pasak 15min šaltinių, Kauno „Žalgirio“ dėmesio nesulaukęs Marius Grigonis su Atėnų „Panathinaikos“ sudarė naują garantuotą trejų metų sutartį, kuri galios iki 2027-ųjų metų vasaros.

Pasibaigus šiam kontraktui, M.Grigonis taps daugiausiai sezonų šiame Graikijos superklube sužaidusiu lietuviu krepšininku istorijoje, į antrąją vietą nustumiant Šarūną Jasikevičių (2007-2010 m. ir 2012-2013 m.).

Šis sezonas iš Kauno kilusiam netrukus 30-ąjį gimtadienį minėsiančiam krepšininkui yra antrasis „Panathinaikos“ komandoje.

Nors praėjusios vasaros pradžioje M.Grigoniui buvo pasiūlyta ieškotis naujo klubo, krepšininkas ne tik išsikovojo vietą sudėtyje, bet ir tapo vienu svarbiausių Atėnų komandos žaidėju.

Didžiulio Ergino Atamano pasitikėjimo sulaukęs M.Grigonis yra ketvirtas Atėnų komandos žaidėjas pagal žaidimo laiką Eurolygoje. Per vidutiniškai beveik 27 minutes ant stipriausio Senojo žemyno turnyro parketo lietuvis renka po 10,1 taško (58,4 proc. dvit., 43,7 proc. trit., 89,6 proc. baud.), 3 atkovotus kamuolius, 1,3 rezultatyvaus perdavimo ir 9,8 naudingumo balo.

M.Grigonio atstovaujama „Panathinaikos“ paskutinį Eurolygos reguliaraus sezono turą pasitinka iš antros pozicijos – 22 iškovotos pergalės ir 11 patirtų pralaimėjimų.

Graikijos pirmenybėse Lietuvos rinktinės gynėjo statistika siekia 9,8 pelnyto taško (50,7 proc. trit.), 2 atkovoti kamuoliai, 1,2 rezultatyvaus perdavimo per vidutiniškai 20 minučių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis